• Ελληνικά
  • English

Συχνές Ερωτήσεις

Αγορά Συμβολαίου

Ζημιές

Εξυπηρέτηση

Hellas Direct App

Για την αγορά συμβολαίου

Τι είναι το Timeline; Ποιους εξυπηρετεί;

Είναι η μεγαλύτερη καινοτομία μας! Το Timeline είναι μία υπηρεσία που σου δίνει τη δυνατότητα να ασφαλίσεις το αυτοκίνητό σου με ακρίβεια ημέρας. Μπορείς, δηλαδή, να επιλέξεις τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου σου αρχίζοντας από 30 έως και 365 ημέρες, με βάση τα χρήματα που θέλεις και μπορείς να διαθέσεις.

Με αυτόν τον τρόπο εξυπηρετούμε όσους θέλουν να εντάξουν την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους στα μηνιαία έξοδά τους. Κάτι σαν τις δόσεις, αλλά καλύτερο: Δε χρειάζεται να έχεις πιστωτική κάρτα, μπορείς να επιλέξεις όποιον τρόπο πληρωμής θέλεις.

Φυσικά η υπηρεσία εξυπηρετεί και όσους θέλουν να πουλήσουν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα το αυτοκίνητό τους ή να καταθέσουν πινακίδες και γι’ αυτό θέλουν να ορίσουν με ακρίβεια ημέρας τη διάρκεια του συμβολαίου τους.

Μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;

Μπορείς να ακυρώσεις το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σου οποιαδήποτε στιγμή, εφόσον δεν έχεις ζητήσει αποζημίωση κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης ασφαλιστικής περιόδου.

Φυσικά θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στο χρονικό διάστημα που απομένει στο συμβόλαιο, αφαιρώντας το ποσό των 25 ευρώ, το οποίο καλύπτει το κόστος διαχείρισης της ακύρωσης.

Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνεις, είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας στο support@hellasdirect.gr και να μας ενημερώσεις για την ακύρωση του ασφαλιστηρίου αναφέροντάς μας την πινακίδα σου, τον αριθμό ασφαλιστηρίου, το λόγο ακύρωσής του καθώς και την τελευταία ημέρα που θέλεις να είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου.

Εμείς θα προχωρήσουμε άμεσα στην ακύρωση και στην επιστροφή των χρημάτων σου.

Πόσες μέρες χρειάζονται για την ενεργοποίηση του ασφαλιστηρίου μου;

Θα χρειαστούν 2 ήμερες για να ενεργοποιηθεί το συμβόλαιό σου από τη στιγμή που θα κάνεις την αγορά.

Γιατί; Για να προλάβουμε την ασφαλιστική απάτη. Η απάτη ζημιώνει εμάς και κατ’ επέκταση εσένα, γιατί μας αναγκάζει να αυξάνουμε τα ασφάλιστρα.

Σκέψου το: Αν χρειάζονται 48 ώρες μέχρι να ενεργοποιηθεί ένα συμβόλαιο τότε είναι πιο δύσκολο, σχεδόν αδύνατο να ασφαλιστεί κάποιος που θέλει να κάνει ψευδή δήλωση ζημιάς.

Εμείς περιορίζουμε τους κινδύνους, προστατεύουμε τους πελάτες μας και διατηρούμε ανταγωνιστικά τα ασφάλιστρά μας.

Με άλλα λόγια, το περιθώριο των δύο ημερών προστατεύει και εμάς και εσένα.

Φρόντισε, λοιπόν, να υπολογίσεις αυτό το διάστημα πριν κάνεις την αγορά ενός συμβολαίου. Και όταν έρθει η ώρα της ανανέωσης, κάνε τη νέα αγορά εγκαίρως, μέχρι και ένα λεπτό πριν από τα μεσάνυχτα της τελευταίας ημέρας της διάρκειας του συμβολαίου σου.

Θα σου το θυμίσουμε αρκετές φορές! Λίγο πριν τη λήξη του ασφαλιστηρίου σου, σου στέλνουμε υπενθύμιση μέσω email και SMS. Μέσα από τα μηνύματα θα μπορείς να προχωρήσεις στην αγορά του νέου συμβολαίου σου.

Πώς υπολογίζεται το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο του αυτοκινήτου μου;

Σου προτείνουμε εμείς το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο του αυτοκινήτου σου, αλλά σου δίνουμε τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε ένα εύρος τιμών, αν θεωρείς ότι το ποσό είναι διαφορετικό. Το εύρος τιμών που σου δίνουμε το αντλούμε από τη EurotaxGlass η οποία συνυπολογίζει τη μάρκα, το μοντέλο, τα κυβικά και την ηλικία των αυτοκινήτων για να εκτιμήσει τα ασφαλιζόμενα κεφάλαια.

Συμβουλευόμαστε αυτόν τον ευρωπαϊκό πάροχο πληροφοριών και τη στιγμή της αγοράς του συμβολαίου αλλά και τη στιγμή της αποζημίωσης, για να είμαστε αντικειμενικοί.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη EurotaxGlass, μπορείς να επισκεφθείς την ιστοσελίδα www.eurotaxglass.com.

Πώς ανανεώνω το ασφαλιστήριό μου;

Πολύ εύκολα και, φυσικά, online. Λίγο πριν τη λήξη του ασφαλιστηρίου σου, σου στέλνουμε υπενθύμιση μέσω email και SMS. Μέσα από τα μηνύματα θα μπορείς να προχωρήσεις στην αγορά του νέου συμβολαίου σου.

Συγκεκριμένα θα υπάρχει ένα link το οποίο σε οδηγεί στη φόρμα τιμολόγησης.

Τα στοιχεία σου θα είναι ήδη συμπληρωμένα. Εσύ το μόνο που θα έχεις να κάνεις είναι να τα επιβεβαιώσεις, να κάνεις αν θέλεις αλλαγές στο νέο συμβόλαιο, και να επιλέξεις τον τρόπο πληρωμής για να ολοκληρώσεις την αγορά.

Πότε χρειάζεται προασφαλιστικός έλεγχος;

Θα πραγματοποιήσουμε προασφαλιστικό έλεγχο στις εξής περιπτώσεις:

  • Aν επιλέξεις το πρόγραμμα Additional Covers με ασφαλιζόμενο κεφάλαιο άνω των €15.000.
  • Αν επιλέξεις το πρόγραμμα Additional Covers και έχεις αυτοκίνητο Smart, ανεξάρτητα από το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο.
  • Αν επιλέξεις το πρόγραμμα Own Damages, ανεξάρτητα από το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο.
  • Αν αναβαθμίσεις το πρόγραμμα καλύψεων από Essential Covers σε Additional Covers ή Own Damages.
  • Αν αναβαθμίσεις το πρόγραμμα καλύψεων από Additional Covers σε Own Damages.

Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνεις είναι να μας στείλεις 5 φωτογραφίες του αυτοκινήτου (4 περιμετρικές και μία 1 εσωτερική όπου θα φαίνεται καθαρά το ταμπλό, το τιμόνι, το ραδιόφωνο κ.λπ.) και 1 φωτογραφία της άδειας κυκλοφορίας.

Τι θα γίνει αν έχω ζημιά;

Τι κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Τηλέφωνο! Κατευθείαν, τη στιγμή του ατυχήματος, όσο σημαντικό ή ασήμαντο κι αν είναι, μας καλείς στην 24ωρη γραμμή Άμεσης Βοήθειας. Το τηλέφωνο βρίσκεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σου.

Ένα μέλος των Ειδικών Δυνάμεων της Hellas Direct -αυτά είναι τα άτομα που εργάζονται μέρα – νύχτα στη Γραμμή Άμεσης Βοήθειας- θα σε καθησυχάσει και θα σε καθοδηγήσει από το τηλέφωνο.

Παράλληλα, αν χρειαστεί, ένας συνεργάτης μας θα είναι δίπλα σου, στο χώρο του συμβάντος, για να κάνει την καταγραφή του, να τραβήξει όλες τις απαραίτητες φωτογραφίες και, αν χρειάζεται, να ρυμουλκήσει το αυτοκίνητό σου.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να καλέσεις και την Τροχαία για να κάνει την καταγραφή.

Αλλά πάνω απ’ όλα μην ξεχάσεις το 212 222 9900.

Σε κάθε περίπτωση, τα μόνα στοιχεία που θα χρειαστούμε για τη διαχείριση της ζημιάς είναι τα εξής:

  1. Φωτογραφίες του αυτοκινήτου σου, του άλλου αυτοκινήτου, του δρόμου και των σημάνσεων που υπάρχουν γύρω από το ατύχημα.
  2. Στοιχεία επικοινωνίας του άλλου οδηγού (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, αριθμό κυκλοφορίας).

Πώς μπορώ να δηλώσω μία ζημιά;

Θα μας στείλεις ένα email στο claims@hellasdirect.gr στο οποίο θα περιγράφεις πού και πώς τράκαρες και θα επισυνάπτεις ένα αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας, το δίπλωμά σου και στοιχεία για το όχημα που τράκαρες καθώς και φωτογραφίες από τα αυτοκίνητα που τράκαραν. Απλά πράγματα.

Τι πρέπει να κάνω μετά τη δήλωση μίας ζημιάς;

Από τη στιγμή που μας ενημερώσεις για το συμβάν, το τμήμα Ζημιών ανοίγει το φάκελο της ζημιάς σου.

Την ίδια στιγμή σου στέλνουμε ένα SMS στο κινητό σου τηλέφωνο για να σε ενημερώσουμε για τον αριθμό του φακέλου σου.

Από εκεί και πέρα επικοινωνούμε μαζί σου είτε τηλεφωνικώς είτε με email / sms ώστε να σε κρατάμε ενήμερο σχετικά με την έκβαση της αποζημίωσης.

Όσο πιο γρήγορα μας καλέσεις για να μας ενημερώσεις για την οποιαδήποτε ζημιά, τόσο πιο γρήγορα θα λάβεις την αποζημίωσή σου και θα κλείσει ο φάκελος της ζημιάς σου.

Στόχος μας είναι να χειριζόμαστε όλες τις απαιτήσεις των πελατών μας γρήγορα, χωρίς ταλαιπωρία.

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός;

Έχουμε ενταχθεί στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να αποζημιώνουμε εμείς τις υλικές ζημιές και τις σωματικές βλάβες που προκαλούνται στους πελάτες μας από τρίτους γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία, εφόσον ισχύουν όλες οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το ατύχημα να έχει συμβεί μεταξύ οχημάτων που φέρουν ελληνικές πινακίδες.
  • Η ασφαλιστική εταιρία του τρίτου να αποδεχθεί την υπαιτιότητα του πελάτη της.
  • Οι υλικές ζημιές να μην υπερβαίνουν τα €6.500.
  • Οι σωματικές βλάβες να μην υπερβαίνουν τα €12.000 ανά θύμα.
  • Συνολικά η αποζημίωση για τις σωματικές βλάβες ανά ατύχημα να μην υπερβαίνει τα €30.000.
  • Να εντάσσεται η ασφαλιστική εταιρία του τρίτου στο Φιλικό Διακανονισμό.

Ποιος θα πληρώσει το συνεργείο μετά τη ζημιά;

Μπορείς να επισκευάσεις το αυτοκίνητό σου σε συνεργείο της επιλογής σου ή να επισκεφθείς ένα από τα συνεργεία που θα σου προτείνουμε εμείς.

Σε περίπτωση που επιλέξεις να επισκευάσεις το αυτοκίνητό σου σε κάποιο από τα συνεργεία που θα σου προτείνουμε, αναλαμβάνουμε να τακτοποιήσουμε εμείς την πληρωμή.

Αν προτιμήσεις ένα συνεργείο της επιλογής σου, εφόσον το δεχτεί το συγκεκριμένο συνεργείο, μπορείς να κάνεις μία εξουσιοδότηση ώστε να πληρώσουμε απευθείας εμείς την επισκευή. Διαφορετικά πληρώνεις εσύ την επισκευή, μας στέλνεις τα τιμολόγια και σε αποζημιώνουμε άμεσα.

Για την εξυπηρέτησή μου

Πώς μπορώ να καταθέσω ένα παράπονο στην Hellas Direct;

Με πολλούς τρόπους! Όπως καταλαβαίνεις αγαπάμε τα αρνητικά, αλλά πάντα κομψά, σχόλια. Μας κάνουν καλύτερους.

Σε περίπτωση που οποιαδήποτε στιγμή δεν είσαι ικανοποιημένος με την εξυπηρέτηση που έχεις λάβει από εμάς, θέλουμε να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Ένα μέλος της ομάδας μας θα εξετάσει το παράπονό σου άμεσα.

Μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα Client Service στο 212 222 9999 ή μέσω email στο complaints@hellasdirect.gr.

Θα σου αποστείλουμε μία ενημέρωση ότι λάβαμε το παράπονό σου και στη συνέχεια θα το εξετάσουμε και θα επανέλθουμε με την απάντησή μας μέσα σε 7 ημέρες από την ημέρα κατάθεσης του παραπόνου.

Εάν δε μείνεις ικανοποιημένος με τον τρόπο που διαχειριστήκαμε το παράπονό σου, τότε μπορείς να επικοινωνήσεις με τους εξής οργανισμούς:

  • Υπηρεσία Ελέγχου Ασφαλιστικών Εταιριών Κύπρου (Υπουργείο Οικονομικών): Τ.Θ. 23364, 1682 Λευκωσία, Κύπρος (τηλ. +35722602952, email: insurance@mof.gov.cy).
  • Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος.
  • Ευρωπαϊκός Φορέας για την Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών.

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος/η ότι η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Γιατί έχουμε λάβει κάθε μέτρο ώστε να μη γνωστοποιηθούν ποτέ τα στοιχεία σου σε τρίτους, εκτός εάν κάτι τέτοιο ζητηθεί από το Νόμο ή/και τις αρμόδιες αρχές. Είτε είσαι πελάτης μας είτε πάρεις μία προσφορά από εμάς, δεν πρόκειται να κοινοποιήσουμε τα προσωπικά σου στοιχεία.

Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα μόνο για στατιστικούς, ιστορικούς ή επικοινωνιακούς λόγους καθώς και για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας.

Η προστασία των προσωπικών δεδομένων διέπεται από τις διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τις αποφάσεις της αρμόδιας αρχής και τους όρους της εταιρίας.

Υπό αυτούς τους κανονισμούς, διατηρούμε σε αρχείο όλα τα δεδομένα που λαμβάνουμε μέσα από το site μας και λαμβάνουμε ταυτόχρονα κάθε απαραίτητο μέτρο προκειμένου να διαφυλάξουμε την τήρηση του απορρήτου των πληροφοριών αυτών.

Οι πληροφορίες που μας δίνεις μέσω του www.hellasdirect.gr προστατεύονται με τεχνολογία κρυπτογράφησης καθώς μεταφέρονται από τον υπολογιστή σου στο σύστημά μας. Αυτή η ασφαλής σύνδεση διέπεται από το πρωτόκολλο SSL, που καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την πρόσβαση από τρίτους σε προσωπικά σου δεδομένα.

Το σύστημά μας είναι κατάλληλα προγραμματισμένο έτσι ώστε να διακόψει οποιαδήποτε προσπάθεια επικοινωνίας με το δικό σου browser, εάν η σύνδεση δεν είναι απόλυτα ασφαλής. Υπάρχουν δύο εύκολοι τρόποι για να επιβεβαιώσεις ότι βρίσκεσαι σε μία ασφαλισμένη ιστοσελίδα:

Ψάξε για ένα μικρό εικονίδιο που απεικονίζει ένα λουκέτο στο πεδίο διεύθυνσης της ιστοσελίδας ή έλεγξε εάν η ηλεκτρονική διεύθυνση ξεκινά με «https» και όχι «http».

Το app

Δε βρίσκω το Hellas Direct app στο App Store ή στο Google Play. Τι συμβαίνει;

Είναι πιθανό να μη βρίσκεις το Hellas Direct app επειδή δεν είναι συμβατό με το μοντέλο του smartphone σου ή με το λειτουργικό σύστημα του τηλεφώνου σου. Η εφαρμογή λειτουργεί με Apple iOS 7 και Google Android 4 ή νεότερες εκδόσεις τους, οι οποίες έχουν ενσωματωμένους στο λογισμικό τους ορισμένους απαιτούμενους αισθητήρες (όπως π.χ. επιταχυνσιόμετρο, γυροσκόπιο, GPS, Wi-Fi κ.α.).

Εάν χρησιμοποιείς Android, συνδέσου στο Google Play, αν χρησιμοποιείς iOS, συνδέσου στο App Store. Αν βρίσκεις την εφαρμογή Hellas Direct στο Google Play/App Store, αυτό σημαίνει ότι το τηλέφωνό σου είναι συμβατό. Αν δεν μπορείς να βρεις την εφαρμογή, τότε το τηλέφωνό σου δε διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για τη σωστή λειτουργία της εφαρμογής.

Δοκίμασε να ενημερώσεις το λειτουργικό σύστημα του τηλεφώνου σου και στη συνέχεια μπες ξανά στο App Store ή το Google Play και έλεγξε αν η εφαρμογή Hellas Direct είναι διαθέσιμη. Σημείωσε ότι για να κατεβάσεις την εφαρμογή από το App Store, θα πρέπει να έχεις πρόσβαση σε ελληνικό λογαριασμό iTunes.

Προτείνουμε να έχεις πάντα το πιο πρόσφατο λογισμικό εγκατεστημένο στο τηλέφωνό σου.

Τι κόστος έχει;

Η εφαρμογή είναι δωρεάν! Ωστόσο, πιθανόν να επιβαρυνθείς τις χρεώσεις data mobile δικτύου (3G /4G) κατά τη λειτουργία της εφαρμογής. H μεταφόρτωση μπορεί να γίνει είτε μέσω Wi-Fi είτε μέσω 3G ή/και 4G. Μπορείς να επιλέξεις τον τρόπο αποστολής των δεδομένων από τις «Ρυθμίσεις». Αν επιλέξεις την αποστολή των δεδομένων μέσω 3G/4G, θα επιβαρυνθείς με το κόστος του παρόχου κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά, μπορείς να επιλέξεις η μεταφόρτωση να γίνεται μόνο μέσω Wi-Fi. Σε αυτήν την περίπτωση δε θα υπάρξει χρέωση από τον πάροχό σου.

Πρέπει να ενεργοποιώ την εφαρμογή πριν από κάθε διαδρομή για να καταγράφονται τα δεδομένα;

Όχι, η εφαρμογή λειτουργεί αυτόματα και θα συλλέγει τα δεδομένα σου κάθε φορά που οδηγείς. Ωστόσο, βεβαιώσου ότι η συσκευή σου είναι φορτισμένη και ενεργοποιημένη κατά τη διάρκεια των διαδρομών σου.

Οι ακόλουθες ρυθμίσεις θα πρέπει να είναι πάντα ενεργοποιημένες στο κινητό σου: το GPS, η Υπηρεσία Τοποθεσίας, η ένδειξη mobile and cellular data και η Ανανέωση Εφαρμογών στο Παρασκήνιο (background refresh).

Τι καταγράφει η εφαρμογή;

Στόχος του app είναι να σε βοηθήσει να γίνεις καλύτερος και ασφαλέστερος οδηγός. Γι’ αυτόν το λόγο, η εφαρμογή αναλύει τα παρακάτω στοιχεία:

  • Οδηγική Συμπεριφορά (ένταση επιτάχυνσης, απότομο φρενάρισμα, συμπεριφορά σε κλειστές στροφές)
  • Ταχύτητα
  • Ώρα Οδήγησης
  • Διανυθείσα Απόσταση
  • Χρήση κινητού κατά την οδήγηση

Πώς αξιολογεί η εφαρμογή την οδήγησή μου;

Η εφαρμογή χρησιμοποιεί τους υπάρχοντες αισθητήρες του κινητού σου όπως το επιταχυνσιόμετρο και το GPS για να καθορίσει πόσο καλά οδηγείς. Μετράει τον τρόπο με τον οποίο επιταχύνεις, φρενάρεις και στρίβεις, καθώς και την ταχύτητα του αυτοκινήτου σου σε σχέση με το όριο ταχύτητας. Επίσης καταγράφει τη χρήση τηλεφώνου κατά τη διάρκεια μίας διαδρομής.

Με αυτά τα δεδομένα η εφαρμογή υπολογίζει το σκορ σου σε κλίμακα 0-100 για τις διαδρομές των τελευταίων δύο εβδομάδων και σου το εμφανίζει στην «Κεντρική Σελίδα».

Το τμήμα Focus της κεντρικής σελίδας εμφανίζει τον αριθμό των συνεχόμενων διαδρομών που έχεις πραγματοποιήσει χωρίς τη χρήση του τηλεφώνου. Στην ενότητα «Διαδρομές» μπορείς να δεις μία επισκόπηση των ταξιδιών σου. Ενώ για να βελτιώσεις την τεχνική σου μπορείς να ανατρέξεις στα «Tips οδήγησης» στο κεντρικό μενού.

Επιπλέον, η εφαρμογή Hellas Direct καταγράφει και το μέσο μεταφοράς για κάθε ταξίδι. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να επεξεργαστείς τις διαδρομές σου και να επιλέξεις το είδος του μέσου που χρησιμοποίησες, πατώντας στο εικονίδιο που δείχνει τις κατηγορίες. Αν επιθυμείς να αλλάξεις πολλά ταξίδια ταυτόχρονα, απλά χρησιμοποίησε την επιλογή «Επεξεργασία διαδρομών».

Θα με αναφέρετε στις αρχές αν δεν οδηγώ καλά;

Η εφαρμογή έχει ως στόχο να σε βοηθήσει να βελτιώσεις την οδήγησή σου, προσφέροντάς σου πληροφορίες και συμβουλές. Τα δεδομένα οδήγησης και τα αποτελέσματά σου δε θα κοινοποιηθούν στην Τροχαία ή σε οποιοδήποτε άλλο αρμόδιο φορέα.

Θα υπάρξουν κυρώσεις αν δεν οδηγώ καλά;

Η εφαρμογή έχει ως στόχο να σε βοηθήσει να βελτιώσεις την οδήγησή σου, προσφέροντάς σου πληροφορίες και συμβουλές. Εάν δεν οδηγείς καλά, απλά μειώνεις τις πιθανότητες να κερδίσεις κάποιο δώρο.

Τι σημαίνουν τα αστέρια στις βαθμολογήσεις;

Οι διαδρομές με 4 ή 5 αστέρια είναι οι διαδρομές στις οποίες οδήγησες με μεγαλύτερη ασφάλεια από το μέσο όρο (μπράβο!). Εάν βαθμολογηθείς με 2-3 αστέρια, αυτό σημαίνει ότι οδήγησες με σχετική ασφάλεια ενώ το 1 αστέρι δείχνει ότι οδήγησες με πιο επικίνδυνο τρόπο από το μέσο όρο και αυτό αυξάνει τις πιθανότητες να εμπλακείς σε κάποιο ατύχημα.

Πώς προσκαλώ φίλους;

Χρησιμοποίησε έναν από τους παρακάτω τρόπους για να προσκαλέσεις τους φίλους και την οικογένειά σου:

  • Μέσα από τις επαφές του κινητού σου. Αν έχεις καταχωρήσει και το email τους στο κινητό σου, θα εμφανιστούν στην ενότητα «Επαφές» στο app.
  • Πατώντας στο κουμπί «Προσθήκη φίλων» και πληκτρολογώντας το email τους.

Μπορείς να δεις την κατάσταση των προσκλήσεων που έχεις στείλει στην ενότητα «Απεσταλμένα». Επίσης, θα λαμβάνεις τις προσκλήσεις από τους φίλους σου στα εισερχόμενα μηνύματά σου.

Τι δώρα μπορώ να κερδίσω;

Στο τέλος του προγράμματος, θα κληρωθεί 1 νικητής ανάμεσα στους οδηγούς που συγκέντρωσαν τις καλύτερες βαθμολογίες καθ’ όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού.

Ο μεγάλος νικητής θα κερδίσει 1 VIP ταξίδι για 4 άτομα στο Grand Prix της F1.

Επιπλέον, σε τακτά χρονικά διαστήματα, θα κληρώνονται νικητές που θα κερδίζουν κουπόνια βενζίνης. Θα κληρωθούν κουπόνια συνολικής αξίας €5.000.

Αν είσαι ένας από τους νικητές θα σε ενημερώσουμε τηλεφωνικά και μέσω email!

Ποια δεδομένα συλλέγονται;

Η εφαρμογή Hellas Direct καταγράφει και αξιολογεί τα παρακάτω:

  • Την τοποθεσία του οχήματος (GPS)
  • Την επιτάχυνση (Accelerometer Data)
  • Τις στροφές (Gyroscope Data)
  • Την ώρα
  • Την ενεργοποίηση / απενεργοποίηση της εφαρμογής

Επιπλέον, η εφαρμογή Hellas Direct θα ζητήσει το email σου για να μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί σου καθώς και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός σου. Σε καμία περίπτωση τα δεδομένα δε θα γνωστοποιηθούν σε τρίτους.

Μπορεί η Hellas Direct να γνωστοποιήσει τα δεδομένα μου σε τρίτους;

Τα προσωπικά σου στοιχεία και τα δεδομένα που συλλέγονται κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού είναι εμπιστευτικά και δε θα κοινοποιηθούν σε τρίτους.

Χρησιμοποιούνται μόνο από εμάς για να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε τον τρόπο με τον οποίο οδηγείς και να μπορέσουμε να αντιστοιχίσουμε τα δεδομένα που μας παρέχει η Cambridge Mobile Telematics (CMT) με τους χρήστες και τα αυτοκίνητά τους.

Δε θα χρησιμοποιήσουμε με άλλο τρόπο τα προσωπικά σου στοιχεία, ούτε θα αποκαλύψουμε ή μεταφέρουμε προσωπικές πληροφορίες σε τρίτους, εκτός εάν αυτά ζητηθούν από τις αρμόδιες αρχές.

Η διαχείριση και η προστασία των προσωπικών δεδομένων του χρήστη διέπονται από τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας αναφορικά με την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τις αποφάσεις της αρμόδιας αρχής και τους παρόντες όρους.

Η HD Insurance Ltd θα διατηρεί σε αρχείο και θα επεξεργάζεται τυχόν προσωπικά δεδομένα των χρηστών της ιστοσελίδας που θα έλθουν σε γνώση της, λαμβάνοντας ταυτόχρονα κάθε απαραίτητο μέτρο προκειμένου να διαφυλάξει την τήρηση του απορρήτου των πληροφοριών αυτών. Συνεπώς, τα στοιχεία αυτά ουδέποτε γνωστοποιούνται σε τρίτους, εκτός αν αυτό επιτάσσεται από το Νόμο ή/και τις αρμόδιες αρχές. Η επεξεργασία των δεδομένων αυτών εκ μέρους της HD Insurance Ltd θα λαμβάνει χώρα για λόγους επικοινωνίας, στατιστικούς ή ιστορικούς, καθώς και για λόγους βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών της, προς τούτο δε, ο χρήστης παρέχει τη συγκατάθεσή του, η οποία τεκμαίρεται ότι υφίσταται δια μόνης της χρήσης της ιστοσελίδας και η οποία συγκατάθεση ισχύει και για τυχόν επεξεργασία των δεδομένων του χρήστη από συνδεδεμένες με την HD Insurance Ltd επιχειρήσεις.