Συχνές Ερωτήσεις

Αγορά Συμβολαίου

Ζημιές

Εξυπηρέτηση

Για πόσες ημέρες μπορώ να ασφαλίσω το αυτοκίνητό μου;

Εσύ διαλέγεις. Δε χρειάζεται να περιορίζεσαι σε ετήσια, εξάμηνα ή τρίμηνα συμβόλαια. Έχεις 335 επιλογές: Από 30 έως 365 ημέρες.

Θέλεις να πάρεις πίσω τις πινακίδες για 76 ημέρες; Μπορείς. Θέλεις να ασφαλίσεις το αυτοκίνητό σου μόνο για το καλοκαίρι; Αμέ. Θέλεις να πας στο Survivor; Γιατί όχι.

Δεν έχουμε δόσεις. Γιατί δε θέλουμε να χρεώνεσαι κάθε μήνα χωρίς να δίνεις, πρώτα, το οκ. Ούτε θέλουμε να αναγκαστείς να βγάλεις πιστωτική κάρτα. Στην Hellas Direct, μπορείς να πληρώνεις με τον μήνα, αλλά με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί. Όπως κάνεις, για παράδειγμα, με το γυμναστήριο.

Βέβαια, ας μην κοροϊδευόμαστε, στο γυμναστήριο δεν πας, ενώ η ασφάλεια αυτοκινήτου είναι υποχρεωτική. Και; Κάνε το πρόγραμμά σου και φέρ’ τη στα μέτρα σου.

Μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;

Φυσικά, οποιαδήποτε στιγμή. Και εννοείται ότι δε θα σε ζαλίσουμε με υπογραφές και γραφειοκρατία.

Εσύ απλώς μας στέλνεις ένα email στο support@hellasdirect.gr με τον αριθμό πινακίδας, τον αριθμό ασφαλιστηρίου, τον λόγο ακύρωσης και την τελευταία ημέρα που θέλεις να είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου. Πες το κι έγινε.

Ακυρώνουμε το συμβόλαιο και σου επιστρέφουμε τα χρήματα που απομένουν, αν δεν έχεις ζητήσει αποζημίωση εκείνη την περίοδο.

Αν ακυρώσεις μετά τις 14 πρώτες ημέρες του συμβολαίου, θα κρατήσουμε €25 ευρώ, για το κόστος διαχείρισης της ακύρωσης. Αλλά στο επόμενο αυτοκίνητο που θα ασφαλίσεις σε εμάς θα σου τα επιστρέψουμε με έναν εκπτωτικό κωδικό! Αυτοί είμαστε.

Πόσες μέρες χρειάζονται για την ενεργοποίηση του ασφαλιστηρίου μου;

Από τη στιγμή που θα κάνεις την αγορά θα χρειαστούν 2 ημέρες για να αρχίσει η ασφάλεια του αυτοκινήτου σου.

Γιατί; Για να προλάβουμε την ασφαλιστική απάτη. Σκέψου το: Αν χρειάζονται 48 ώρες μέχρι να ενεργοποιηθεί ένα συμβόλαιο τότε είναι πολύ πιο δύσκολο, να ασφαλιστεί κάποιος που θέλει να κάνει ψευδή δήλωση ζημιάς.

Η απάτη κάνει κακό σε εμάς και κατ’ επέκταση σ’ εσένα, γιατί μας αναγκάζει να αυξάνουμε τα ασφάλιστρα.

Οπότε με τις 2 ημέρες περιορίζουμε τους κινδύνους και προστατεύουμε εσένα.

Γι’ αυτό θα πρέπει να υπολογίσεις αυτό το διάστημα πριν κάνεις την αγορά ενός συμβολαίου. Και όταν έρθει η ώρα της ανανέωσης, κάνε τη νέα αγορά εγκαίρως, μέχρι και ένα λεπτό πριν από τα μεσάνυχτα της τελευταίας ημέρας της διάρκειας του συμβολαίου σου.

Θα σου το θυμίσουμε αρκετές φορές. Μέσα από τα emails που σου στέλνουμε θα μπορείς να κάνεις την ανανέωση με 1 μόνο κλικ!

Πώς υπολογίζεται το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο του αυτοκινήτου μου;

Σου δίνουμε το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο του αυτοκινήτου σου με βάση τις πληροφορίες της iAD (Intelligent Automotive Data). Αυτή η υπηρεσία εκτιμά ασφαλιζόμενα κεφάλαια με βάση τη μάρκα, το μοντέλο, τα κυβικά και την ηλικία των αυτοκινήτων.

Συμβουλευόμαστε αυτήν την πλατφόρμα τόσο τη στιγμή της αγοράς του συμβολαίου όσο και τη στιγμή της αποζημίωσης, για να είμαστε αντικειμενικοί.

Παρ’ όλα αυτά, αν θεωρείς ότι το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο του αυτοκινήτου σου είναι διαφορετικό από αυτό που σου προτείνουμε, μπορείς να το αλλάξεις πριν κάνεις την αγορά και να διαλέξεις ανάμεσα στο εύρος τιμών που σου δίνουμε.

Περισσότερα για τη iAD θα βρεις εδώ: www.iad.gr.

Πώς ανανεώνω το ασφαλιστήριό μου;

Με 1 μόνο κλικ!

Λίγο πριν λήξει το συμβόλαιό σου, σου το υπενθυμίζουμε μέσω email και SMS.

Μπαίνεις σε ένα από τα emails που σου έχουμε στείλει, πατάς το μπλε κουμπί και μεταφέρεσαι στο site μας, κατευθείαν στο βήμα όπου επιλέγεις τρόπο πληρωμής και κάνεις την αγορά.

Φυσικά, αν θέλεις μπορείς να κάνεις αλλαγές στα στοιχεία σου και στο συμβόλαιό σου. Θα πατήσεις το κουμπί «Πίσω» για να μεταφερθείς στη σελίδα όπου θέλεις να κάνεις αλλαγές.

Μόλις κάνεις την αγορά, σου στέλνουμε με email το συμβόλαιο. Αν δεν το βρεις στα Εισερχόμενα, γράψε «Hellas Direct» στο πεδίο αναζήτησης του email σου και πάτησε enter. Με τον τρόπο αυτό θα βρεις όλα τα emails που σου έχουμε στείλει.

Θέλουμε να ανανεώνεις εγκαίρως, μέχρι και το τελευταίο λεπτό πριν τη λήξη του συμβολαίου σου, ώστε να μην αφήσεις κενό στην ασφάλισή σου. Μην ανησυχείς. Θα στο θυμίζουμε πολλές φορές.

Τι κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Μας παίρνεις τηλέφωνο! Κατευθείαν, ό,τι και να συμβεί, από ένα σπασμένο τζάμι μέχρι ένα τρακάρισμα, μας καλείς στo 212 222 9900. Το τηλέφωνο βρίσκεται και στο συμβόλαιό σου – αποθήκευσέ το και στο κινητό σου. Μόνο αυτό θέλουμε να θυμάσαι.

Θα μιλήσεις με έναν δικό μας άνθρωπο. Είναι εκπαιδευμένος, έχει εμπειρία, έχει αντιμετωπίσει κάθε επείγουσα και μη κατάσταση και μπορεί να πάρει γρήγορα αποφάσεις.

Αυτός θα σου πει αν πρέπει να μείνεις ή να φύγεις, αν μπορείς να κινήσεις το αυτοκίνητό σου ή όχι και τι πρέπει να (μην) κάνεις, ώστε να φύγεις μέσα σε 10 λεπτά.

Μη σε ανησυχεί τίποτα. Εσύ, απλώς, μην ξεχάσεις το 212 222 9900.

Πώς μπορώ να δηλώσω μία ζημιά;

Θέλουμε να μας ενημερώσεις για τη ζημιά τη στιγμή που θα προκληθεί! Όσο πιο νωρίς το ξέρουμε τόσο πιο γρήγορα και αποτελεσματικά μπορούμε να κινηθούμε.

Αν δε μας έχεις ενημερώσει, κάλεσέ μας όποτε μπορέσεις, στο ίδιο νούμερο, στο 212 222 9900, για να καταγράψουμε μαζί τα στοιχεία που χρειάζονται. Θα σου ζητήσουμε ένα αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας, το δίπλωμά σου και στοιχεία για το όχημα με το οποίο τράκαρες. Θα σου ζητήσουμε, επίσης, φωτογραφίες από το τρακάρισμα, από τα εμπλεκόμενα αυτοκίνητα και τη σήμανση τους δρόμους. Είναι σημαντικό να τις έχουμε για να γίνει σωστά η καταγραφή της ζημιάς.

Από εκεί τα αναλαμβάνουμε όλα εμείς. Απλά πράγματα.

Τι γίνεται αφού δηλώσω τη ζημιά;

Μη σε αγχώνει τίποτα. Από τη στιγμή που μας ενημερώσεις για το τρακάρισμα ή την οποιαδήποτε ζημιά, αναλαμβάνουμε εμείς και επικοινωνούμε μαζί σου με email, sms ή τηλεφωνικά, ώστε να σε ενημερώνουμε σε κάθε βήμα.

Όσο πιο γρήγορα μας καλέσεις για να αναφέρεις τη ζημιά, τόσο πιο γρήγορα θα γίνουν όλα και τόσο πιο γρήγορα θα επισκευαστεί η ζημιά. Στόχος μας είναι να μην ταλαιπωρηθείς καθόλου.

Πόσο γρήγορα θα αποζημιωθώ;

Όσο πιο γρήγορα γίνεται. Έχουμε μειώσει τον μέσο χρόνο αποζημίωσης σε 48 ώρες.

Αν σε τρακάρει κάποιος, σε πληρώνουμε εμείς -γρήγορα- και έπειτα αποζημιωνόμαστε από την άλλη εταιρία. Αρκεί να ανήκει η ασφαλιστική του άλλου οδηγού στον Φιλικό Διακανονισμό, να έχει συμβεί το ατύχημα μεταξύ οχημάτων με ελληνικές πινακίδες και να μην ξεπερνά η αποζημίωση κάποια όρια (€6.500 οι υλικές ζημιές, €12.000 ανά άτομο οι σωματικές βλάβες και €30.000 συνολικά για τις σωματικές βλάβες ανά ατύχημα).

Μάλιστα, αν η ζημιά είναι ξεκάθαρη, δεν περιμένουμε καν να αποδεχτεί την υπαιτιότητα η άλλη εταιρία. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να σε αποζημιώσουμε μέσα στο πρώτο 48ωρο. Και στόχος μας είναι να μπορέσουμε να σε πληρώσουμε την ίδια την ημέρα του ατυχήματος.

Ποιος θα πληρώσει το συνεργείο μετά τη ζημιά;

Μπορείς να επισκευάσεις τη ζημιά σε όποιο συνεργείο θέλεις.

Αν το συνεργείο δέχεται να πληρωθεί με εξουσιοδότηση, θα πληρώσουμε εμείς απευθείας το συνεργείο.

Διαφορετικά, θα πληρώσεις την επισκευή, θα μας στείλεις τα τιμολόγια και θα σε αποζημιώσουμε άμεσα.

Μπορείτε να μου προτείνετε συνεργεία;

Ναι! Έχουμε δουλέψει με πολλά συνεργεία, και από αυτά ξεχωρίζουμε τα καλύτερα για να μπορείς να βρεις αυτό που σε εξυπηρετεί. Η λίστα με τα συνεργεία που σου προτείνουμε για Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι εδώ.

Και το καλύτερο; Αν διαλέξεις ένα από τα προτεινόμενα συνεργεία, και πρόκειται για επισκευή ζημιάς για την οποία δεν ευθύνεσαι εσύ, κερδίζεις επιπλέον τα εξής:

  • Θα πληρώσουμε εμείς απευθείας το συνεργείο για την επισκευή της ζημιάς.
  • Θα μπορείς να αποκτήσεις αυτοκίνητο αντικατάστασης μέχρι να επισκευαστεί το αυτοκίνητό σου, χωρίς καμία επιβάρυνση, μετά από συνεννόηση με το συνεργείο και εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο.
  • Θα έχεις προτεραιότητα στην επισκευή.
  • Θα παραλάβεις το αυτοκίνητό σου καθαρό! Το συνεργείο θα αναλάβει τον καθαρισμό του.

Σε περίπτωση που ευθύνεσαι για τη ζημιά και χρειάζεται να την επισκευάσεις με δικά σου χρήματα, διαλέγοντας ένα από τα προτεινόμενα συνεργεία θα επωφεληθείς από ειδικές εκπτώσεις στις εργατικές αμοιβές και στα ανταλλακτικά τις οποίες έχουμε εξασφαλίσει για τους πελάτες μας.

Πώς μπορώ να καταθέσω ένα παράπονο στην Hellas Direct;

Με πολλούς τρόπους! Όπως καταλαβαίνεις, αγαπάμε τα σχόλια. Μας κάνουν καλύτερους.

Αν, οποιαδήποτε στιγμή, είσαι απογοητευμένος με την εξυπηρέτησή σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα Client Service στο 212 222 9999 ή μπορείς να στείλεις ένα email στο complaints@hellasdirect.gr.

Εμείς θα εξετάσουμε το παράπονό σου και θα επανέλθουμε το συντομότερο δυνατόν.

Αν και πάλι δεν είσαι ικανοποιημένος, τότε μπορείς να επικοινωνήσεις με τους εξής οργανισμούς:

  • Υπηρεσία Ελέγχου Ασφαλιστικών Εταιριών Κύπρου (Υπουργείο Οικονομικών): Τ.Θ. 23364, 1682 Λευκωσία, Κύπρος (τηλ. +35722602952, email: insurance@mof.gov.cy).
  • Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος.
  • Ευρωπαϊκός Φορέας για την Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών.

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος/η ότι η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Έχουμε πάρει κάθε μέτρο, ώστε να μη γνωστοποιηθούν ποτέ τα στοιχεία σου, εκτός αν ζητηθούν από τις αρχές.

Προστατεύουμε οποιαδήποτε πληροφορία μας δώσεις με τεχνολογία κρυπτογράφησης και διατηρούμε όλα τα δεδομένα σε αρχείο, με βάση τις διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τις αποφάσεις της αρμόδιας αρχής και τους όρους της εταιρίας. Τα στοιχεία αυτά τα χρησιμοποιούμε αποκλειστικά και μόνο για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας.

Επιπλέον, το σύστημά μας είναι κατάλληλα προγραμματισμένο έτσι ώστε να διακόψει οποιαδήποτε προσπάθεια επικοινωνίας με το δικό σου browser, αν η σύνδεση δεν είναι απόλυτα ασφαλής.

Υπάρχουν δύο εύκολοι τρόποι για να επιβεβαιώσεις ότι βρίσκεσαι σε μία ασφαλή ιστοσελίδα: Ψάξε για ένα μικρό εικονίδιο που απεικονίζει ένα λουκέτο στο πεδίο διεύθυνσης της ιστοσελίδας ή έλεγξε αν η ηλεκτρονική διεύθυνση ξεκινά με «https» και όχι «http».

Πού μπορώ να σας βρω;

Η έδρα μας είναι στην Κύπρο (Δασουπόλεως 8, Λευκωσία, 2015).

Η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται από την ομάδα μας στην Ελλάδα, στην Αθήνα (Αγίου Κωνσταντίνου 59 - 61, Μαρούσι 151 24), όπου λειτουργούμε με τη μορφή υποκαταστήματος.

Για ό,τι χρειαστείς, θα μας βρεις στο 212 222 9999 και στο chat στο site μας, Δευτέρα με Παρασκευή, 09:00 - 21:00. Μπορείς να μας στείλεις email οποιαδήποτε στιγμή, 24/7, στο support@hellasdirect.gr.