Πώς μπορώ να καταθέσω μια πρόταση ή ένα παράπονο στην Hellas Direct;
  • 01 Aug 2022
  • PDF

Πώς μπορώ να καταθέσω μια πρόταση ή ένα παράπονο στην Hellas Direct;

  • PDF

Article Summary

Θέλουμε τα σχόλιά σου! Αν θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μας για μία πρότασή σου, στείλε μας email στο support@hellasdirect.gr.

Αν, οποιαδήποτε στιγμή, είσαι απογοητευμένος/η με την εξυπηρέτησή σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 212 222 9999 ή μέσω email στο complaints@hellasdirect.gr. Η ομάδα για τη διαχείριση παραπόνων λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή, 9.00 - 17.00. Θα εξετάσουμε το παράπονό σου και θα επανέλθουμε το συντομότερο δυνατόν!

Πέρα από τη δική μας ομάδα, για οποιαδήποτε διαφορά έχεις με την εταιρία, μπορείς να επικοινωνήσεις με τους εξής οργανισμούς:

  • Υπηρεσία Ελέγχου Ασφαλιστικών Εταιριών Κύπρου (Υπουργείο Οικονομικών): Τ.Θ. 23364, 1682 Λευκωσία, Κύπρος (τηλ. +35722602952, email: insurance@mof.gov.cy).
  • Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος.
  • Φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), σύμφωνα και με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 70330οικ./9.7.2015.
    Για να ενημερωθείς για το ποιοι ακριβώς είναι αυτοί οι φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών και πώς μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους, μπορείς να μπεις στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης www.mindev.gov.gr στην ενότητα «Για τον Πολίτη-Καταναλωτή/Θέµατα Ενηµέρωσης και Προστασίας Καταναλωτή/Η Υπηρεσία/Εναλλακτική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών».
Σημείωση

Μπορείς πάντα να χρησιμοποιήσεις την ηλεκτρονική πλατφόρμας Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που βρίσκεται σε αυτήν τη διεύθυνση: http://ec.europa.eu/consumers/odr.


Ήταν χρήσιμο αυτό το άρθρο?