ΓΕΝΙΚΑ

Ποια είναι η Hellas Direct;

Είμαστε μία online ασφαλιστική εταιρία και εξειδικευόμαστε στην ασφάλιση αυτοκινήτου. Hellas Direct είναι η εμπορική επωνυμία της HD Insurance Ltd, μίας Κυπριακής ασφαλιστικής εταιρίας ζημιών που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μέσω υποκαταστήματος. Ελεγχόμαστε από την Έφορο Ασφαλίσεων της Κύπρου και συμπληρωματικά από τη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος.

Δημιουργήσαμε μία σύγχρονη πλατφόρμα τιμολόγησης, η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να υπολογίζουμε ακριβώς το ρίσκο που αναλαμβάνουμε και να μπορούμε έτσι να παρέχουμε αντιπροσωπευτικά ασφάλιστρα. Όλη η διαδικασία ασφάλισης πραγματοποιείται μέσω του site μας, χωρίς να σε επιβαρύνουμε με διαχειριστικά κόστη.

Σε λιγότερο από 5 λεπτά παραλαμβάνεις το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αυτοκινήτου σου στο email σου και το εκτυπώνεις!

Πιστεύουμε ότι ο Έλληνας καταναλωτής αξίζει μία καλύτερη αντιμετώπιση και γι’ αυτόν το λόγο δώσαμε μεγάλη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09.00 - 21.00. Δε μείναμε όμως εκεί! Μέσω του live chat, που υπάρχει στο site μας απαντάμε σε όλες τις απορίες που μπορεί να έχεις 24 ώρες το 24ωρο. Το ίδιο φυσικά ισχύει και σε περίπτωση που χρειαστείς τη βοήθειά μας και τη ζητήσεις μέσω email.

Δε θα σε αφήναμε ποτέ χωρίς βοήθεια είτε είσαι πελάτης μας είτε όχι.

Τι είναι η αντασφάλιση και ποια η διαφορά μας σχετικά με τον τρόπο που συνεργαζόμαστε με τις Swiss Re και Maiden Re;

Όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι θα είναι σε θέση να αποζημιώσουν όλους τους πελάτες τους, σε πολύ μεγάλες καταστροφές, ασφαλίζονται σε μεγάλες αντασφαλιστικές εταιρίες.

Οι αντασφαλιστικές οφείλουν σε περίπτωση που οι ζημιές υπερβαίνουν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό (π.χ. €1.000.000) να τις καλύψουν.

Όπως κάθε ασφαλιστική εταιρία έτσι και εμείς, για μεγάλους κινδύνους είμαστε ασφαλισμένοι σε περισσότερες από μία αντασφαλιστικές, οι οποίες θα αναλάβουν να αποζημιώσουν για μεγάλα χρηματικά ποσά.

Επιπλέον έχουμε μία μακρόχρονη στρατηγική συνεργασία με τις αντασφαλιστικές εταιρίες Swiss Re και Maiden Re, κάτι καινούργιο στην Ελληνική αγορά. Αυτή η συνεργασία μας επιτρέπει να μοιραζόμαστε το ρίσκο. Κατ’επέκταση, η συνεργασία αυτή παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια στους πελάτες μας για όποιες πιθανές απαιτήσεις για αποζημίωση προκύψουν. Με απλά λόγια η συνεργασία αυτή προβλέπει ότι σε οποιαδήποτε ζημιά πελάτη μας, ανεξαρτήτως ποσού, το 50% της αποζημίωσης το αναλαμβάνουν εκείνες και το υπόλοιπο εμείς.

Για να διαβάσεις περισσότερα για τη Swiss Re, μπορείς να επισκεφθείς την ιστοσελίδα www.swissre.com και για τη Maiden Re την ιστοσελίδα www.maiden.bm.

Σε τι διαφέρουμε από τις άλλες ασφαλιστικές εταιρίες;

Άμεση Εξυπηρέτηση όλες τις ώρες. Βοηθάμε και φροντίζουμε τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται για την ασφάλιση τους αυτοκινήτου τους.

Γρήγορη, απλή, online ασφάλιση. Δημιουργήσαμε μία πλατφόρμα που σε βοηθά να ασφαλίσεις το αυτοκίνητό σου χωρίς να επιβαρύνεις το ασφάλιστρό σου με διαχειριστικά κόστη ή προμήθειες. Σε λιγότερο από 5 λεπτά έχεις το ασφαλιστήριό σου στο email σου για να το εκτυπώσεις!

Καινοτόμες υπηρεσίες. Γνωρίζουμε τις ανάγκες σου και γι’ αυτό παρέχουμε πολλές δυνατότητες στην ασφάλιση του αυτοκινήτου σου. Μία από αυτές είναι και η υπηρεσία Timeline, που σου δίνει την ευχέρεια να ασφαλίσεις το αυτοκίνητό σου με τη μέρα.

Απλοί όροι ασφάλισης, χωρίς μικρά γράμματα. Οι όροι ασφάλισής μας είναι γραμμένοι όπως ακριβώς θα θέλαμε να τους διαβάσουμε και εμείς σαν πελάτες. Λειτουργούμε με διαφάνεια και χωρίς μικρά γράμματα, ανταποδίδοντας την εμπιστοσύνη που μας δείχνεις.

Αγαπάμε την τεχνολογία και τη χρησιμοποιούμε προκειμένου να μπορούμε να υπολογίσουμε το ρίσκο που αναλαμβάνουμε ξεχωριστά για τον κάθε ένα πελάτη μας. Προσφέρουμε ανταγωνιστικά και αντιπροσωπευτικά ασφάλιστρα, καθώς και υψηλής ποιότητας παροχές στον τομέα της ασφάλισης αυτοκινήτου.

Εξοπλισμένοι λοιπόν με όλα τα τεχνολογικά μέσα αλλά και όλη την εργασιακή εμπειρία μίας εξειδικευμένης ομάδας, ενός σημαντικού Διοικητικού Συμβουλίου και μίας μεγάλης ομάδας επενδυτών, είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε την ασφάλιση αυτοκινήτου.

ΑΓΟΡΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Πώς υπολογίζετε το ασφάλιστρο;

Έχουμε επιλέξει να διαμορφώνουμε το ασφάλιστρο, μέσα από μία σειρά ερωτήσεων σχετικά με τον οδηγό του αυτοκινήτου και το αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε τη δυνατότητα να υπολογίζουμε με ακρίβεια το ρίσκο που αναλαμβάνουμε και να τιμολογούμε όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται.

Σκέψου πόσο άδικο θα ήταν ένας άνθρωπος με πάνω από 10 χρόνια οδηγικής εμπειρίας, να πληρώνει το ίδιο ασφάλιστρο με κάποιον ο οποίος οδηγεί μόνο 3 χρόνια.

Ποια είναι η διαφορά του κύριου οδηγού του αυτοκινήτου και του ιδιοκτήτη;

Βάσει της Ελληνικής Νομοθεσίας κάθε ασφαλιστική εταιρία οφείλει να εκδίδει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο στα στοιχεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

Ωστόσο εμείς σαν εταιρία έχουμε επιλέξει να διαμορφώνουμε το ασφάλιστρο με γνώμονα τον άνθρωπο που οδηγεί το αυτοκίνητο ανεξάρτητα από το εάν είναι ο ιδιοκτήτης ή όχι. Αυτός είναι και ο λόγος που σου ζητάμε να μας απαντήσεις αποκλειστικά και μόνο σε ερωτήσεις που αφορούν τον οδηγό, ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε αντιπροσωπευτικά και δίκαια ασφάλιστρα.

Τι είναι το Bonus Malus; Γιατί δεν το υπολογίζετε κατά την τιμολόγηση για την ασφάλεια του αυτοκινήτου μου;

To Bonus Malus είναι μία βάση δεδομένων η οποία μας παρέχει πληροφορίες για τα ατυχήματα τα οποία έχουν καταγραφεί στον αριθμό κυκλοφορίας του κάθε αυτοκινήτου. Έχουμε επιλέξει να υπολογίζουμε το ρίσκο που αναλαμβάνουμε σύμφωνα με τον άνθρωπο που οδηγεί το αυτοκίνητο και όχι βάσει των ζημιών που είχε η συγκεκριμένη πινακίδα.

Θεωρούμε ότι σε κάθε περίπτωση είναι πιο δίκαιος για εσένα ο συγκεκριμένος τρόπος υπολογισμού καθώς μας επιτρέπει να σου δίνουμε όσο το δυνατόν πιο αντιπροσωπευτικά ασφάλιστρα.

Πώς υπολογίζεται το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο του αυτοκινήτου μου;

Η αγοραστική αξία ενός αυτοκινήτου υπολογίζεται σε δύο χρονικές περιόδους. Η πρώτη είναι κατά την έναρξη μίας ασφαλιστικής περιόδου και η δεύτερη τη στιγμή που προκύπτει μία απαίτηση. Ο υπολογισμός του ασφαλιζόμενου κεφαλαίου γίνεται μέσω σύγκρισης με την τιμή ενός παρόμοιου αυτοκινήτου (μάρκα, μοντέλο, ηλικία) που είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά. Ως αντικειμενικό σημείο αναφοράς, χρησιμοποιούμε την EurotaxGlass, έναν ευρωπαϊκό πάροχο πληροφοριών στην αυτοκινητιστική αγορά.

Η EurotaxGlass μας παρέχει μία συνεχώς ανανεωμένη λίστα με τις τιμές των αυτοκινήτων και μία συγκεντρωτική βάση με όλες τις μάρκες και τα μοντέλα καθώς και τις τιμές των μεταχειρισμένων που διατίθενται στην Ελληνική αγορά.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείς να επισκεφθείς την ιστοσελίδα www.eurotaxglass.gr.

Πάτησε εδώ για να δεις το video.

Ποιος είναι ο τρόπος πληρωμής του ασφαλιστηρίου μου;

Για την αγορά του ασφαλιστηρίου σου μπορείς να επιλέξεις έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Πληρωμή μέσω κάρτας. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις πιστωτική (credit), χρεωστική (debit) ή προπληρωμένη (prepaid) κάρτα για να ολοκληρώσεις την αγορά.
  • Μέσω της PayPal. Εισάγοντας τα στοιχεία του PayPal λογαριασμού σου μπορείς να ολοκληρώσεις την αγορά του συμβολαίου σου.
  • Μέσω της MyBank. Μπορείς να ολοκληρώσεις την αγορά, με απευθείας χρέωση του τραπεζικού σου λογαριασμού, χρησιμοποιώντας το web banking της Τράπεζάς σου. Ισχύει για τις Τράπεζες: Πειραιώς, Alpha Bank, Εθνική και Eurobank.
  • Με μετρητά στα ταμεία της τράπεζας, με τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής που θα εκδώσεις κατά τη διάρκεια της τιμολόγησης. Ισχύει για τις Τράπεζες: Πειραιώς, Alpha Bank, Εθνική και Eurobank.
  • Με μεταφορά από το λογαριασμό σου στο ταμείο της τράπεζας που συνεργάζεσαι. Ισχύει για τις Τράπεζες: Πειραιώς, Alpha Bank, Εθνική και Eurobank.
  • Μέσω του phone-banking της τράπεζάς σου, με τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής που θα εκδώσεις κατά τη διάρκεια της τιμολόγησης.
  • Μέσω του e-banking σου, με τον ηλεκτρονικό κωδικό που θα εκδώσεις κατά τη διάρκεια της τιμολόγησης.
  • Μέσω της ιστοσελίδας πληρωμών easypay, με τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής που θα εκδώσεις κατά τη διάρκεια της τιμολόγησης.
  • Με ένα κλικ στη Masterpass, εφόσον έχεις κατεβάσει την ψηφιακή πλατφόρμα πληρωμών της Mastercard.

Με όποιον τρόπο και αν επιλέξεις να πληρώσεις, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της αγοράς, θα σου στείλουμε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αυτοκινήτου σου στο email που μας έχεις δηλώσει.

Εκτύπωσέ το και βάλτο το στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου σου!

Πόσες μέρες χρειάζονται για την ενεργοποίηση του ασφαλιστηρίου μου;

Χρειαζόμαστε 2 ημέρες για την ενεργοποίηση των καλύψεων για να ενημερώσουμε όλους τους συνεργάτες μας καθώς και το Κέντρο Πληροφοριών για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Με αυτόν τον τρόπο είμαστε σίγουροι ότι μπορείς να ενεργοποιήσεις οποιαδήποτε κάλυψη από την πρώτη κιόλας ημέρα ασφάλισης.

Πάτησε εδώ για να δεις το video.

Είναι νόμιμο το ασφαλιστήριό μου;

Το email που σου στέλνουμε μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής περιέχει το νόμιμο, πρωτότυπο ασφαλιστήριό σου, εγκεκριμένο από την Τράπεζα της Ελλάδος. Αναφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως την επωνυμία, τα στοιχεία και την ηλεκτρονική υπογραφή της εταιρίας. Στο κάτω μέρος δεξιά βρίσκεται το ειδικό σήμα και στα αριστερά η βεβαίωση ασφάλισης.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να το βάλεις στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου σου.

Πάτησε εδώ για να δεις το video.

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι τα προσωπικά μου δεδομένα είναι ασφαλή;

Η προστασία των προσωπικών σου δεδομένων είναι σημαντική για εμάς. Οι πληροφορίες που μας δίνεις μέσω του www.hellasdirect.gr προστατεύονται με τεχνολογία κρυπτογράφησης καθώς μεταφέρονται από τον υπολογιστή σου στο σύστημά μας. Αυτή η ασφαλής σύνδεση διέπεται από το πρωτόκολλο SSL, που καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την πρόσβαση από τρίτους σε προσωπικά σου δεδομένα. Το σύστημά μας είναι κατάλληλα προγραμματισμένο έτσι ώστε να διακόψει οποιαδήποτε προσπάθεια επικοινωνίας με το δικό σου browser, εάν η σύνδεση δεν είναι απόλυτα ασφαλής. Υπάρχουν δύο εύκολοι τρόποι για να επιβεβαιώσεις ότι βρίσκεσαι σε μία ασφαλισμένη ιστοσελίδα:

  • Ψάξε για ένα μικρό εικονίδιο που απεικονίζει ένα λουκέτο στο πεδίο διεύθυνσης της ιστοσελίδας ή
  • Έλεγξε εάν η ηλεκτρονική διεύθυνση ξεκινά με «https» και όχι «http».

Η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Η διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων διέπεται από τις διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τις αποφάσεις της αρμόδιας αρχής και τους όρους της εταιρίας.

Διατηρούμε σε αρχείο όλα τα δεδομένα που λαμβάνουμε μέσα από το site μας και λαμβάνουμε ταυτόχρονα κάθε απαραίτητο μέτρο προκειμένου να διαφυλάξουμε την τήρηση του απορρήτου των πληροφοριών αυτών.

Τα στοιχεία σου, είτε είσαι πελάτης μας είτε πάρεις μία προσφορά από εμάς, ουδέποτε γνωστοποιούνται σε τρίτους, εκτός εάν ζητηθούν από το Νόμο ή/και τις αρμόδιες Αρχές.

Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα για στατιστικούς, ιστορικούς ή επικοινωνιακούς λόγους καθώς και για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΣΑΣ

Τι είναι το Timeline; Ποιους εξυπηρετεί;

Το Timeline είναι η υπηρεσία που σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις εσύ τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου σου από 30 έως 365 ημέρες.

Ναι! Σε εμάς μπορείς να ασφαλιστείς με τη μέρα.

Με αυτόν τον τρόπο εξυπηρετούμε ανθρώπους που είτε θέλουν να εντάξουν την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους στα μηνιαία τους έξοδα είτε θέλουν να πουλήσουν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα το αυτοκίνητό τους.

Επίσης μία ακόμη πολύ σημαντική δυνατότητα που προσφέρει η υπηρεσία Timeline είναι ότι μπορείς να επιλέξεις τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου σου σύμφωνα με τα χρήματα που θέλεις και μπορείς να διαθέσεις.

Πάτησε εδώ για να δεις το video.

Δες την πρώτη μας διαφήμιση για την υπηρεσία Timeline εδώ.

Μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;

Ανά πάσα στιγμή μπορείς να ακυρώσεις το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σου, εφόσον δεν έχεις αιτηθεί κάποια αποζημίωση κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης ασφαλιστικής περιόδου.

Η επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στο χρονικό διάστημα που απομένει στο ασφαλιστήριό σου θα έχει επιβαρυνθεί με ένα κόστος διαχείρισης €25.

Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνεις, είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας στο support@hellasdirect.gr και να μας ενημερώσεις για την ακύρωση του ασφαλιστηρίου αναφέροντάς μας την πινακίδα σου, τον αριθμό ασφαλιστηρίου, το λόγο ακύρωσής του καθώς και την τελευταία ημέρα που θέλεις να είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου.

Αμέσως μετά την ενημέρωση προχωράμε στην ακύρωση και σου επιστρέφουμε τα χρήματα.

Πώς ανανεώνω το ασφαλιστήριό μου;

Το συμβόλαιό σου δε θα ανανεωθεί αυτόματα.

Φροντίζουμε όμως να σου υπενθυμίσουμε ότι θα χρειαστεί να το ανανεώσεις.

Λίγο πριν τη λήξη του ασφαλιστηρίου, θα σου στείλουμε υπενθύμιση μέσω email από το οποίο θα μπορείς να προχωρήσεις στην αγορά του νέου συμβολαίου σου. Η υπενθύμιση γίνεται και μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό που μας δήλωσες όταν αγόρασες το συμβόλαιό σου.

Συγκεκριμένα, στο email που θα σου στείλουμε θα υπάρχει ένα link το οποίο θα σε οδηγεί στη φόρμα τιμολόγησης.

Δε χρειάζεται να κάνεις κάτι, καθώς έχουμε φροντίσει να συμπληρώσουμε εμείς όλα τα προσωπικά σου στοιχεία. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία και διάλεξε με ποιον τρόπο πληρωμής θέλεις να ολοκληρώσεις την αγορά.

Ασφαλίζετε τρέιλερ;

Το τρέιλερ θεωρείται προέκταση του αυτοκινήτου.

Καλύπτουμε την Αστική Ευθύνη του τρέιλερ για τις Υλικές Ζημιές και τις Σωματικές Βλάβες τις οποίες μπορεί να προκαλέσει σε περίπτωση ατυχήματος χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Μπορείς να μας καλέσεις για να σου στείλουμε μία βεβαίωση η οποία να πιστοποιεί την ασφάλισή του.

Τι μου προσφέρει η Οδική Βοήθεια;

Η Οδική Βοήθεια ενεργοποιείται σε περίπτωση που το αυτοκίνητο δεν μπορεί να κινηθεί για έναν από τους παρακάτω λόγους:

  • Μηχανική Βλάβη
  • Μπαταρία
  • Λάστιχο
  • Βενζίνη

Πάτησε εδώ για να δεις το video.

Τι είναι η Πράσινη Κάρτα; Ποιες καλύψεις ισχύουν όταν βρίσκομαι εκτός Ελλάδος;

Η Πράσινη Κάρτα είναι το έγγραφο που πρέπει απαραίτητα να έχεις μαζί σου όταν ταξιδεύεις στο εξωτερικό με το αυτοκίνητό σου.

Εκδίδουμε δωρεάν πράσινες κάρτες, διάρκειας ίσης με του ασφαλιστηρίου σου.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις για να σου στείλουμε την Πράσινη Κάρτα είναι να επικοινωνήσεις μαζί μας στο support@hellasdirect.gr και να μας ενημερώσεις για την ημέρα έναρξης του ταξιδιού σου όπως επίσης και για τις χώρες τις οποίες σκοπεύεις να επισκεφθείς.

Εμείς θα σου εκδώσουμε την Πράσινη Κάρτα και θα τη στείλουμε στο email που μας έχεις δηλώσει ώστε να μπορέσεις να την τυπώσεις.

Εφόσον το ταξίδι σου περιλαμβάνει το Κόσοβο, θα πρέπει να εκδώσεις εσύ τη συνοριακή ασφάλιση.

Η ενημέρωση για την Πράσινη Κάρτα θα πρέπει να γίνεται απαραίτητα 4 ημέρες νωρίτερα από την ημέρα που θα ξεκινήσεις το ταξίδι σου.

Οι καλύψεις που ισχύουν στο εξωτερικό είναι η Αστική Ευθύνη για Υλικές Ζημιές και για Σωματικές Βλάβες και σε περίπτωση που βρίσκεσαι σε κάποια Ευρωπαϊκή ή Μεσογειακή χώρα (εκτός της Αλβανίας), σου προσφέρουμε την Οδική Βοήθεια και φυσικά, τη Φροντίδα Ατυχήματος.

Η διαχείριση του συστήματος της Πράσινης Κάρτας στην Ελλάδα γίνεται από το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επισκεφθείς την ιστοσελίδα www.mib-hellas.gr.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΖΗΜΙΑΣ

Τι κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Σε περίπτωση ατυχήματος θα πρέπει αρχικά να κρατήσεις την ψυχραιμία σου.

Κάλεσε στην 24ωρη γραμμή Φροντίδας Ατυχήματος το τηλέφωνο της οποίας βρίσκεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σου.

Ένας συνεργάτης μας θα είναι δίπλα σου, στο χώρο του συμβάντος, για να κάνει την καταγραφή του, να τραβήξει όλες τις απαραίτητες φωτογραφίες και, αν χρειάζεται, να ρυμουλκήσει το αυτοκίνητό σου.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να καλέσεις και την Τροχαία για να κάνει την καταγραφή.

Πάτησε εδώ για να δεις το video.

Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείτε μετά τη ζημιά;

Αμέσως μετά την καταγραφή του συμβάντος από τη Φροντίδα Ατυχήματος, το τμήμα ζημιών λαμβάνει αυτόματα όλα τα στοιχεία και ανοίγει το φάκελο της ζημιάς.

Με το άνοιγμα του φακέλου θα σου στείλουμε ένα sms στο κινητό σου τηλέφωνο για να σε ενημερώσουμε για τον αριθμό του φακέλου σου και θα επικοινωνούμε μαζί σου είτε τηλεφωνικώς είτε με email / sms ώστε να σε κρατάμε ενήμερο για την έκβαση της αποζημίωσης.

Προσπαθούμε να χειριζόμαστε όλες τις απαιτήσεις των πελατών μας γρήγορα χωρίς ταλαιπωρία.

Πάτησε εδώ για να δεις το video.

Είναι η Hellas Direct στο Φιλικό Διακανονισμό;

Έχουμε ενταχθεί στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος. Πλέον, έχουμε τη δυνατότητα να αποζημιώνουμε εμείς τις υλικές ζημιές και τις σωματικές βλάβες που προκαλούνται στους πελάτες μας από τρίτους γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία, εφόσον ισχύουν όλες οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Το ατύχημα να έχει συμβεί μεταξύ οχημάτων που φέρουν Ελληνικές πινακίδες.
  • Η ασφαλιστική εταιρία του τρίτου να αποδεχθεί την υπαιτιότητα του πελάτη της.
  • Οι υλικές ζημιές να μην υπερβαίνουν τα €6.500.
  • Οι σωματικές βλάβες να μην υπερβαίνουν τα €12.000 ανά θύμα.
  • Συνολικά η αποζημίωση για τις σωματικές βλάβες ανά ατύχημα να μην υπερβαίνει τα €30.000.
  • Να εντάσσεται η ασφαλιστική εταιρία του τρίτου στο Φιλικό Διακανονισμό.

Ποιος θα πληρώσει το συνεργείο μετά τη ζημιά;

Μπορείς να επιλέξεις να επισκευάσεις το αυτοκίνητό σου σε συνεργείο της επιλογής σου ή να χρησιμοποιήσεις ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία μας.

Σε περίπτωση που επιλέξεις να επισκευάσεις το αυτοκίνητό σου σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα συνεργεία μας, αναλαμβάνουμε να τακτοποιήσουμε εμείς την πληρωμή.

Ωστόσο μπορείς να επισκευάσεις το αυτοκίνητό σου σε κάποιο άλλο συνεργείο έχοντας τη δυνατότητα, εφόσον δεχτεί το συγκεκριμένο συνεργείο, να το εξουσιοδοτήσεις και να πληρωθεί κατευθείαν από εμάς. Διαφορετικά πληρώνεις εσύ την επισκευή, μας στέλνεις τα τιμολόγια και σε αποζημιώνουμε άμεσα.

Πάτησε εδώ για να δεις το video.

Πώς μπορώ να καταθέσω ένα παράπονο στην Hellas Direct;

Σε περίπτωση που οποιαδήποτε στιγμή δεν είσαι ικανοποιημένος με την εξυπηρέτηση που έχεις λάβει από εμάς, μη διστάσεις να μας μιλήσεις. Τα σχόλιά σου μπορούν να μας κάνουν καλύτερους στις υπηρεσίες που θέλουμε να προσφέρουμε.

Επικοινώνησε μαζί μας και ένα μέλος της ομάδας μας θα εξετάσει το παράπονό σου άμεσα.

Εάν έχεις κάποιο παράπονο σχετικά με την ασφάλιση, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα Client Service στο 212 222 9999 ή στο complaints@hellasdirect.gr.

Θα σου αποστείλουμε μία ενημέρωση ότι λάβαμε το παράπονό σου και στη συνέχεια θα το εξετάσουμε και θα επανέλθουμε με την απάντησή μας μέσα σε 7 ημέρες από την ημέρα κατάθεσης του παραπόνου.

Εάν δε μείνεις ικανοποιημένος με τον τρόπο που διαχειριστήκαμε το παράπονό σου, τότε μπορείς να επικοινωνήσεις με τους εξής οργανισμούς: