Συχνές Ερωτήσεις

Αγορά Συμβολαίου

Ζημιές

Εξυπηρέτηση

Για πόσες ημέρες μπορώ να ασφαλίσω το αυτοκίνητό μου;

Εσύ διαλέγεις. Δεν χρειάζεται να περιορίζεσαι σε ετήσια, εξάμηνα ή τρίμηνα συμβόλαια. Έχεις 335 επιλογές: Από 30 έως 365 ημέρες.

Θέλεις να πάρεις πίσω τις πινακίδες για 76 ημέρες; Μπορείς. Θέλεις να ανανεώνεις την ασφάλειά σου, συγκεκριμένη ημερομηνία κάθε φορά; Φυσικά.

Δεν έχουμε δόσεις. Γιατί δε θέλουμε να χρεώνεσαι κάθε μήνα χωρίς να δίνεις, πρώτα, το οκ. Ούτε θέλουμε να αναγκαστείς να βγάλεις πιστωτική κάρτα. Στην Hellas Direct, μπορείς να πληρώνεις με τον μήνα, αλλά με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί.

Τι δικαιολογητικά χρειάζομαι για να κάνω ασφάλεια αυτοκινήτου;

Στην Hellas Direct, κανένα! Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να συμπληρώσεις τα στοιχεία του αυτοκινήτου σου και τα στοιχεία του οδηγού και ιδιοκτήτη. Στο κάνουμε όσο πιο εύκολο γίνεται: Συμπληρώνοντας την πινακίδα σου, μπορούμε να εμφανίσουμε αυτόματα τα στοιχεία του αυτοκινήτου σου! Αν δεν βρούμε εμείς τα στοιχεία σου, τα συμπληρώνεις εσύ, με βάση την άδεια κυκλοφορίας σου.

Επίσης, ενδέχεται να σου ζητηθεί να στείλεις φωτογραφίες της άδειας κυκλοφορίας και ένα βίντεο του αυτοκινήτου σου για τον προασφαλιστικό έλεγχο. Αν χρειαστεί, θα σου στείλουμε email.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής του συμβολαίου;

Μπορείς να πληρώσεις με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Μέσω κάρτας (χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης)
  • Μέσω του PayPal λογαριασμού σου
  • Με μετρητά στο ταμείο της τράπεζας (λόγω covid-19 η διαδικασία αυτή μπορεί να έχει αλλάξει, επικοινώνησε με την τράπεζά σου για καλύτερη εξυπηρέτηση) με μετρητά ή κάρτα σε πρακτορείο ΟΠΑΠ, μέσω e-banking ή phone banking. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να διαλέξεις Κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, για να εκδώσεις τον κωδικό σου με τον οποίο θα πληρώσεις

Πιο αναλυτικά, τα βήματα για να πληρώσεις με κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής:

  • Μέσω phone banking ή e-banking σε Alpha Bank, Πειραιώς, Εθνική και Eurobank. Η διαδικασία μέσω e-banking, που ισχύει σε όλες τις τράπεζες είναι η εξής: Πηγαίνεις στο πεδίο “Πληρωμές” (όχι στις “Μεταφορές”), μας βρίσκεις στις “Ασφάλειες” με την επωνυμία μας, “Hellas Direct”, και συμπληρώνεις τον κωδικό πληρωμής και το ποσό που αντιστοιχεί στον κωδικό πληρωμής, με την ακρίβεια λεπτού. Για να ολοκληρωθεί η πληρωμή, πρέπει να την κάνεις μέχρι την ημερομηνία που αναφέρει το email με τον κωδικό πληρωμής.
  • Σε κατάστημα ΟΠΑΠ: Μπορείς να πληρώσεις (μετρητά ή κάρτα) σε ένα κατάστημα ΟΠΑΠ οποιαδήποτε μέρα, μέχρι τις 14:00 την ημέρα που λήγει ο κωδικός πληρωμής. Ωστόσο, αν ο κωδικός σου λήγει Σάββατο ή Κυριακή, σε κατάστημα ΟΠΑΠ μπορείς να πληρώσεις Δευτέρα με Παρασκευή.
  • Επίσης, μπορείς να πληρώσεις στο μηχάνημα αυτόματων συναλλαγών της Eurobank, με την αντίστοιχη προμήθεια.
Μπορώ να πληρώσω με δόσεις το συμβόλαιό μου;

Στην Hellas Direct δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, καθώς η πληρωμή του συνολικού ασφαλίστρου γίνεται εφάπαξ! Ωστόσο, μπορείς να διαλέξεις με ακρίβεια ημέρας τη διάρκεια της ασφάλειας του αυτοκινήτου σου, από 30 έως 365 ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να πληρώνεις με τον μήνα.

Πόσες μέρες χρειάζονται για την ενεργοποίηση του ασφαλιστηρίου μου;

Μόνο 1 μέρα! Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις την αγορά σήμερα και η ασφάλεια του αυτοκινήτου σου να ξεκινά από αύριο. Και αν έχεις πολύ χρόνο μπροστά σου, μπορείς να κάνεις την αγορά μέχρι και 30 ημέρες πριν από την ημερομηνία που θέλεις να ξεκινά το συμβόλαιό σου.

Όσο το νωρίτερο, τόσο το καλύτερο.

Για την ανανέωση της ασφάλειάς σου, μπορείς να κάνεις την αγορά όποτε θέλεις, ξεκινώντας ήδη 30 ημέρες πριν από τη λήξη του συμβολαίου σου μέχρι και την τελευταία ημέρα.

Σου το θυμίζουμε κι εμείς εγκαίρως. Και είναι πανεύκολο: Μέσα από τα emails που σου στέλνουμε κάνεις την ανανέωση με 1 μόνο κλικ.

Πώς λαμβάνω το συμβόλαιό μου;

Το συμβόλαιο στο στέλνουμε σε μορφή pdf στο email που μας δίνεις όταν συμπληρώνεις τα στοιχεία σου στο site μας. Έρχεται απευθείας μετά την ολοκλήρωση της αγοράς. Αν δεν το βρίσκεις, ρίξε μια ματιά στον φάκελο "Ανεπιθύμητα" ή "Spam".

Αν και πάλι δεν το βρίσκεις, κάλεσέ μας στο 212 222 9999 ή στείλε μας email στο support@hellasdirect.gr για να σου το ξαναστείλουμε.

Πότε χρειάζομαι Πράσινη Κάρτα και πώς μπορώ να τη λάβω;

Πράσινη Κάρτα χρειάζεσαι για να ταξιδέψεις στο εξωτερικό. Σε κάποιες χώρες, όπως η Αλβανία, η Βόρεια Μακεδονία και το Μαυροβούνιο, είναι υποχρεωτικό να την έχεις μαζί σου, για να αναγνωριστεί η ασφάλειά σου σε περίπτωση συμβάντος. Σε άλλες χώρες δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά σου συστήνουμε την έχεις και πάλι μαζί σου.

Εκδίδεται από εμάς χωρίς χρέωση, σου τη στέλνουμε στο email μαζί με το συμβόλαιό σου και το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι την εκτυπώσεις και να την έχεις μαζί σου. Ισχύει όσο η διάρκεια του συμβολαίου σου. Αν θέλεις να σου τη στείλουμε, στείλε μας email στο support@hellasdirect.gr.

Πώς ανανεώνω το συμβόλαιό μου;

Με 1 μόνο κλικ! Λίγο πριν λήξει το συμβόλαιό σου, σου το υπενθυμίζουμε μέσω email και SMS. Μπαίνεις σε ένα από τα emails που σου έχουμε στείλει, πατάς το μπλε κουμπί και μεταφέρεσαι στο site μας, κατευθείαν στο βήμα όπου επιλέγεις τρόπο πληρωμής και κάνεις την αγορά.

Φυσικά, αν θέλεις μπορείς να κάνεις αλλαγές στα στοιχεία σου, πατώντας το μπλε banner που βρίσκεται στο πάνω μέρος αυτής της σελίδας και αναφέρει "Αν θέλεις να αλλάξεις τα στοιχεία σου πάρε νέα προσφορά εδώ." Θα μπορείς πάντα να βρεις την αρχική προσφορά της ανανέωσης, ανατρέχοντας στα email σου.

Μόλις κάνεις την αγορά, σου στέλνουμε με email το συμβόλαιο. Αν δεν το βρεις στα Εισερχόμενα, γράψε «Hellas Direct» στο πεδίο αναζήτησης του email σου, για να βρεις όλα τα emails που σου έχουμε στείλει.

Μην ξεχνάς να ανανεώνεις εγκαίρως, μέχρι και το τελευταίο λεπτό πριν τη λήξη του συμβολαίου σου, ώστε να μην αφήσεις κενό στην ασφάλισή σου. Μην ανησυχείς! Θα στο θυμίσουμε πολλές φορές.

Πιο συγκεκριμένα, αν το συμβόλαιό σου είναι μεγαλύτερης διάρκειας των 60 ημερών, τις τελευταίες 30 ημέρες μέχρι να λήξει το συμβόλαιό σου θα λάβεις 4 emails ανανέωσης και τις τελευταίες 15 μέρες θα λάβεις 3 SMS.

Αν μας βρήκες μέσα από πλατφόρμες σύγκρισης ασφαλειών, θα λαμβάνεις τα emails της ανανέωσης από εκείνους!

Πώς μπορώ να καταλάβω αν έχω προσθέσει τις επιπλέον καλύψεις;

Με δύο τρόπους! Αρχικά, μόλις επιλέξεις τις επιπλέον καλύψεις που θέλεις (Οδική Βοήθεια, Θραύση Κρυστάλλων ή Νομική Προστασία), θα παρατηρήσεις ότι δίπλα τους το κουμπί αναφέρει “Αφαίρεσέ το”. Αυτό σημαίνει ότι τις έχεις επιλέξει! Αν γράφει "Πρόσθεσέ το", δεν τις έχεις διαλέξει ακόμη.

Εναλλακτικά, μπορείς στο τελευταίο βήμα πριν την πληρωμή να ελέγξεις αν εμφανίζονται ή όχι οι προαιρετικές καλύψεις.

Μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;

Φυσικά, οποιαδήποτε στιγμή.

Εσύ απλώς μας στέλνεις ένα email στο support@hellasdirect.gr με τον αριθμό πινακίδας, τον αριθμό ασφαλιστηρίου και την τελευταία ημέρα που θέλεις να είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου. Πες το κι έγινε.

Εάν ακυρώσεις το συμβόλαιό σου εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που θα λάβεις το συμβόλαιο, θα σου επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό του ασφαλιστηρίου. Σύμφωνα και με τον Ν. 2251/1994 έχεις το δικαίωμα μέσα σε αυτό το διάστημα να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση, χωρίς καμία ποινή, με την προϋπόθεση ότι δεν έχεις δηλώσει κάποια ζημιά ή δεν έχεις ενεργοποιήσει κάποια κάλυψη.

Αν ακυρώσεις μετά το διάστημα των 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του συμβολαίου, θα σου επιστρέψουμε τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα, εφόσον υπάρχουν, και αν δεν έχεις χρησιμοποιήσει κάποια κάλυψη.

Πώς υπολογίζονται τα ασφάλιστρα;

Στην Hellas Direct ο υπολογισμός του ασφαλίστρου σου γίνεται με βάση πολλούς παράγοντες.

Ο αλγόριθμος που έχουμε αναπτύξει υπολογίζει το ασφάλιστρό σου συνδυάζοντας στοιχεία όπως το πού μένεις, την ηλικία του αυτοκινήτου, αλλά και λαμβάνοντας υπόψιν τις συνθήκες της αγοράς και το ρίσκο που αναλαμβάνει η εταιρία, ώστε να έχεις την πιο σωστή και δίκαιη τιμή για σένα.

Χρειάζομαι μία βεβαίωση για το ιστορικό των ζημιών μου. Τι πρέπει να κάνω;

Κανένα πρόβλημα! Το έγγραφο αυτό σε εμάς ονομάζεται Βεβαίωση Μη Ζημίας (No Claims Certificate) και για να το αποκτήσεις απλώς χρειάζεται να μας ενημερώσεις, στέλνοντας email στο support@hellasdirect.gr. Σε μερικά λεπτά σου το έχουμε στείλει!

Είμαι νέος οδηγός. Θα πληρώσω περισσότερα;

Στην Hellas Direct μπορείς να ασφαλίσεις το αυτοκίνητό σου αν ο κύριος οδηγός είναι πάνω από 25 ετών και έχει δίπλωμα πάνω από 2 χρόνια.

Η ηλικία του οδηγού είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει τη διαμόρφωση τιμής, καθώς όσο πιο μικρή είναι η ηλικία του οδηγού, τόσο λιγότερη είναι και η εμπειρία του στην οδήγηση. Ωστόσο, δεν είναι ο μόνος παράγοντας. Πολλά παίζουν ρόλο στον υπολογισμό ρίσκου, όπως τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, η περιοχή που μένεις και οι συνθήκες της αγοράς.

Τι είναι απαλλαγή;

Είναι το ποσό που χρειάζεται να πληρώσεις εσύ, σε περίπτωση που ενεργοποιήσεις μια κάλυψη. Για παράδειγμα, αν ενεργοποιήσεις τα “Φυσικά Φαινόμενα” και η επισκευή της ζημιάς σου κοστίζει €600, τα €300 (που είναι η απαλλαγή για τη συγκεκριμένη κάλυψη) τα πληρώνεις εσύ και τα υπόλοιπα εμείς. Δεν έχουν όλες οι καλύψεις μας απαλλαγές, ενώ σε αυτές που έχουν η απαλλαγή μπορεί είτε να παραμένει σταθερή είτε, αν είναι εφικτό, να αυξομειωθεί.

Να θυμάσαι όμως, η απαλλαγή που μπορεί να ορισθεί από εσένα επηρεάζει το ποσό του τελικού ασφαλίστρου. Επομένως, όσο πιο μικρή η απαλλαγή τόσο μεγαλύτερα τα ασφάλιστρα!

Επιπλέον, αν διαλέξεις να γίνει η επισκευή της ζημιάς σε συνεργαζόμενα συνεργεία μας, έχεις αποκλειστική έκπτωση 50% στις απαλλαγές των συγκεκριμένων καλύψεων: Φυσικά Φαινόμενα, Μερική Κλοπή, Κακόβουλες Πράξεις, Ιδίες Ζημιές.

Γιατί δεν έχω τη δυνατότητα να προσθέσω την κάλυψη Θραύσης Κρυστάλλων;

Η κάλυψη Θραύση Κρυστάλλων είναι μία από τις επιπλέον καλύψεις που μπορείς να διαλέξεις εσύ σε ένα από τα προγράμματα καλύψεων. Στο Own Damages περιλαμβάνεται ήδη μέσα στις καλύψεις.

Αν δεν μπορείς να επιλέξεις αυτήν την κάλυψη, τότε ο λόγος είναι ότι το κόστος της ξεπερνά το ποσό που έχουμε επιλέξει ως το όριο μέσα στο οποίο μπορούμε να την παρέχουμε, με αποτέλεσμα το συμβόλαιό σου να είναι αρκετά αυξημένο ως προς την τιμή του. Οπότε αν θέλεις να την προσθέσεις, θα χρειαστεί να διαλέξεις το πλήρες πρόγραμμα (Own Damages).

Πώς υπολογίζεται το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο του αυτοκινήτου μου;

Ασφαλιζόμενο κεφάλαιο είναι το ανώτατο ποσό αποζημίωσης που θα λάβεις. Για να το υπολογίσουμε τη στιγμή της προσφοράς, αντλούμε πληροφορίες από μία βάση δεδομένων, έναν συγκεκριμένο ευρωπαϊκό πάροχο πληροφοριών. Και σε περίπτωση ζημιάς, υπολογίζουμε ξανά το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο, με βάση τον ίδιο πάροχο, για να είμαστε αντικειμενικοί στην αποζημίωση.

Αν έχεις διαλέξει το πρόγραμμα Additional Covers ή Own Damages, μπορείς να ορίσεις εσύ το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο, διαλέγοντας ένα ποσό ανάμεσα σε ένα εύρος τιμών που σου προτείνουμε. Πιο συγκεκριμένα, στις καλύψεις, εκεί που αναφέρει Ασφαλιζόμενο κεφάλαιο, διαλέγεις “Αλλαγή” και μετακινείς την μπάρα για να διαλέξεις το ποσό που θέλεις.

Ενδεικτικά, το ποσό που επιλέγεται συνήθως αντιστοιχεί στην τρέχουσα εμπορική αξία του οχήματος.

Τι γίνεται σε περίπτωση μεταβίβασης με την ασφάλεια του αυτοκινήτου;

Αν το όχημα σου μεταβιβαστεί, αλλά ο κύριος οδηγός δεν αλλάξει τότε μας στέλνεις με email στο support@hellasdirect.gr τη νέα άδεια κυκλοφορίας για να προσθέσουμε τα στοιχεία του καινούργιου ιδιοκτήτη στο συμβόλαιό σου. Αν όμως αλλάζει και ο κύριος οδηγός, θα πρέπει να γίνει διακοπή του συμβολαίου σου και να αγοραστεί νέο συμβόλαιο με τα στοιχεία του νέου ιδιοκτήτη και οδηγού.

Πρέπει να σας ενημερώσω αν θέλω να οδηγεί το αυτοκίνητο και νέος οδηγός;

Στην Hellas Direct μπορείς να ασφαλίσεις το αυτοκίνητό σου αν ο κύριος οδηγός είναι πάνω από 25 ετών και έχει δίπλωμα πάνω από 2 χρόνια. Αν θέλεις να οδηγεί το αυτοκίνητο νέος οδηγός, θα πρέπει να το δηλώσεις, επιλέγοντας την “Προσθήκη νέου οδηγού”, πριν ολοκληρώσεις την αγορά.

Αν έχεις ήδη ολοκληρώσει την αγορά, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις ώστε να ακυρώσουμε το συμβόλαιό σου και να αγοράσεις νέο, προσθέτοντας τον νέο οδηγό. Η διαδικασία είναι πολύ απλή και θα γίνει σε λίγα λεπτά!

Σε περίπτωση που δεν έχεις δηλώσει νέο οδηγό στην ασφάλειά σου, αν σε ατύχημα ή άλλο συμβάν εξακριβωθεί ότι ο οδηγός δεν πληροί τις προϋποθέσεις, η εταιρία έχει το δικαίωμα να καλύψει το συμβάν και έπειτα να επανεισπράξει ένα ποσοστό της αποζημίωσης από τον οδηγό/υπαίτιο.

Πού μπορώ να δω αν έχω ασφάλεια αυτοκινήτου;

Μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να επισκεφτείς την επίσημη ιστοσελίδα του κέντρου πληροφοριών και πληκτρολογώντας την πινακίδα σου και το ΑΦΜ του ιδιοκτήτη του οχήματος, μπορείς να δεις αν είναι ασφαλισμένο, σε ποια εταιρία και μέχρι πότε.

Τι κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Αν σου συμβεί κάτι στον δρόμο μας καλείς οποιαδήποτε στιγμή, στο 212 222 9900. Είμαστε 24/7 εδώ για να σε βοηθήσουμε. Θα κάνουμε μαζί την καταγραφή κι αν χρειαστεί θα σου στείλουμε κάποιον συνεργάτη μας στο σημείο.

Αν κάνουμε την καταγραφή τηλεφωνικά, επί τόπου, το μόνο που θα σου ζητήσουμε είναι κάποιες φωτογραφίες και θα σε καθοδηγήσουμε εμείς. Σε 8 με 10 λεπτά θα έχεις φύγει!

Πώς μπορώ να δηλώσω μία ζημιά;

Θέλουμε να μας ενημερώσεις για τη ζημιά τη στιγμή που θα προκληθεί! Όσο πιο νωρίς το ξέρουμε τόσο πιο γρήγορα και αποτελεσματικά μπορούμε να κινηθούμε.

Αν δεν μας έχεις ενημερώσει, κάλεσέ μας όποτε μπορέσεις, στο ίδιο νούμερο, στο 212 222 9900, για να καταγράψουμε μαζί τα στοιχεία που χρειάζονται. Θα σου ζητήσουμε ένα αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας, το δίπλωμά σου και στοιχεία για το όχημα με το οποίο τράκαρες. Θα σου ζητήσουμε, επίσης, φωτογραφίες από το τρακάρισμα, από τα εμπλεκόμενα αυτοκίνητα και τη σήμανση τους δρόμους. Είναι σημαντικό να τις έχουμε για να γίνει σωστά η καταγραφή της ζημιάς.

Από εκεί τα αναλαμβάνουμε όλα εμείς!

Τι γίνεται αφού δηλώσω τη ζημιά;

Αφού δηλώσεις τη ζημιά σε εμάς, θα λάβεις τη δήλωση του συμβάντος στο email σου και ένα SMS με τον αριθμό ζημιάς. Θα χρειαστεί να μας στείλεις τις φωτογραφίες που θα σου ζητήσουμε από το συμβάν. Αν έρθει στο σημείο του ατυχήματος κάποιος δικός μας συνεργάτης για τη δήλωσή σου, θα λάβουμε από εκείνον τα απαραίτητα έγγραφα και τις φωτογραφίες.

Όπως και να έχει, από τη στιγμή που θα έχουμε τα στοιχεία για το συμβάν, ξεκινάμε τη διαχείριση της ζημιάς σου - και γι’ αυτό κερδίζουμε σημαντικό χρόνο αν η καταγραφή γίνει τηλεφωνικά τη στιγμή που θα μας καλέσεις από το σημείο του ατυχήματος!

Στη συνέχεια, η ομάδα Ζημιών θα σε ενημερώνει σε κάθε στάδιο για την πορεία της ζημιάς σου, με email και SMS.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την πορεία της ζημιάς μου;

Για ό,τι νεότερο έχουμε θα σε ενημερώνουμε πάντα μέσω email και SMS ή τηλεφωνικά.

Αν θέλεις παρ' όλα αυτά να επικοινωνήσεις με την ομάδα, μπορείς να στείλεις στο claims@hellasdirect.gr ή να καλέσεις στο 212 222 9999, να πατήσεις το 3 και να μιλήσεις μαζί μας! Το Τμήμα Ζημιών λειτουργεί 09:00-17:00, Δευτέρα με Παρασκευή.

Πόσο γρήγορα θα αποζημιωθώ;

Όσο πιο γρήγορα γίνεται. Έχουμε μειώσει τον μέσο χρόνο αποζημίωσης σε 48 ώρες.

Αν σε τρακάρει κάποιος, σε πληρώνουμε εμείς -γρήγορα- και έπειτα αποζημιωνόμαστε από την άλλη εταιρία. Αρκεί να ανήκει η ασφαλιστική του άλλου οδηγού στον Φιλικό Διακανονισμό, να έχει συμβεί το ατύχημα μεταξύ οχημάτων με ελληνικές πινακίδες και να μην ξεπερνά η αποζημίωση κάποια όρια (€6.500 οι υλικές ζημιές, €12.000 ανά άτομο οι σωματικές βλάβες και €30.000 συνολικά για τις σωματικές βλάβες ανά ατύχημα).

Μάλιστα, αν η ζημιά είναι ξεκάθαρη, δεν περιμένουμε καν να αποδεχτεί την υπαιτιότητα η άλλη εταιρία. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να σε αποζημιώσουμε μέσα στο πρώτο 48ωρο. Και στόχος μας είναι να μπορέσουμε να σε πληρώσουμε την ίδια την ημέρα του ατυχήματος.

Πώς θα γίνει η αποζημίωση;

Μετά την αποδοχή της ευθύνης από την υπαίτια εταιρία και εφόσον έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος της ζημιάς από πραγματογνώμονα, μπορείς να προχωρήσεις στην επισκευή του οχήματός σου!

Για την είσπραξη της αποζημίωσης, θα χρειαστεί να μας στείλεις στο payments@hellasdirect.gr τα εξής: Άδεια κυκλοφορίας, IBAN δικαιούχου, ταυτότητα ιδιοκτήτη και τιμολόγια.

Σε περίπτωση που έχεις εξουσιοδοτήσει το συνεργείο σου να πληρωθεί απευθείας από εμάς, τότε το συνεργείο σου θα χρειαστεί να ανεβάσει στην πλατφόρμα μας ή να στείλει στο payments@hellasdirect.gr τα εξής: Άδεια κυκλοφορίας, IBAN δικαιούχου (του συνεργείου), εξουσιοδότηση, ταυτότητα εξουσιοδοτούμενου και τιμολόγια.

Μπορείτε να μου προτείνετε συνεργείο σε περίπτωση που το χρειαστώ; Τι κερδίζω αν πάω σε συνεργαζόμενο συνεργείο;

Φυσικά! Μπορείς να δεις τη λίστα με τα συνεργαζόμενα συνεργεία της Hellas Direct και βρες το καλύτερο για σένα!

Αν διαλέξεις οποιοδήποτε συνεργαζόμενο συνεργείο, για την επισκευή της ζημιάς σου, εξασφαλίζεις 50% έκπτωση στην απαλλαγή συγκεκριμένων καλύψεων.

Επίσης, ανάλογα με το συνεργείο που θα διαλέξεις, απολαμβάνεις τα εξής προνόμια:

  • Δυνατότητα εξουσιοδότησης για να αναλάβουμε εμείς την πληρωμή του συνεργείου
  • Προτεραιότητα στην επισκευή σου
  • Εγγύηση εργασιών
  • Τεχνικός έλεγχος του αυτοκινήτου μετά την ολοκλήρωση των εργασιών (παροχή από συγκεκριμένα συνεργεία)
  • Όχημα αντικατάστασης μέχρι να επισκευαστεί η ζημιά σου
  • Άμεση διαδικασία
  • Πλύσιμο, δώρο μαζί με την επισκευή

Σε περίπτωση που ευθύνεσαι για τη ζημιά και χρειάζεται να την επισκευάσεις με δικά σου χρήματα, διαλέγοντας ένα από τα προτεινόμενα συνεργεία θα επωφεληθείς από ειδικές εκπτώσεις στις εργατικές αμοιβές και στα ανταλλακτικά τις οποίες έχουμε εξασφαλίσει για τους πελάτες μας.

Πώς μπορώ να καταθέσω μία πρόταση ή ένα παράπονο στην Hellas Direct;

Θέλουμε τα σχόλιά σου! Αν θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μας για μία πρότασή σου, στείλε μας email στο support@hellasdirect.gr.

Αν, οποιαδήποτε στιγμή, είσαι απογοητευμένος/η με την εξυπηρέτησή σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 212 222 9999 ή μέσω email στο complaints@hellasdirect.gr. Η ομάδα για τη διαχείριση παραπόνων λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή, 9.00 - 17.00. Θα εξετάσουμε το παράπονό σου και θα επανέλθουμε το συντομότερο δυνατόν!

Πέρα από τη δική μας ομάδα, για οποιαδήποτε διαφορά έχεις με την εταιρία, μπορείς να επικοινωνήσεις με τους εξής οργανισμούς:

  • Υπηρεσία Ελέγχου Ασφαλιστικών Εταιριών Κύπρου (Υπουργείο Οικονομικών): Τ.Θ. 23364, 1682 Λευκωσία, Κύπρος (τηλ. +35722602952, email: insurance@mof.gov.cy).
  • Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος.
  • Φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), σύμφωνα και με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 70330οικ./9.7.2015.

Για να ενημερωθείς για το ποιοι ακριβώς είναι αυτοί οι φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών και πώς μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους, μπορείς να μπεις στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης www.mindev.gov.gr στην ενότητα «Για τον Πολίτη-Καταναλωτή/Θέµατα Ενηµέρωσης και Προστασίας Καταναλωτή/Η Υπηρεσία/Εναλλακτική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών».

Επίσης, μπορείς πάντα να χρησιμοποιήσεις την ηλεκτρονική πλατφόρμας Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που βρίσκεται σε αυτήν τη διεύθυνση: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος/η ότι η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Έχουμε πάρει κάθε μέτρο, ώστε να μη γνωστοποιηθούν ποτέ τα στοιχεία σου, εκτός αν ζητηθούν από τις αρχές.

Προστατεύουμε οποιαδήποτε πληροφορία μας δώσεις με τεχνολογία κρυπτογράφησης και διατηρούμε όλα τα δεδομένα σε αρχείο, με βάση τις διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τις αποφάσεις της αρμόδιας αρχής και τους όρους της εταιρίας. Τα στοιχεία αυτά τα χρησιμοποιούμε αποκλειστικά και μόνο για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας.

Επιπλέον, το σύστημά μας είναι κατάλληλα προγραμματισμένο έτσι ώστε να διακόψει οποιαδήποτε προσπάθεια επικοινωνίας με το δικό σου browser, αν η σύνδεση δεν είναι απόλυτα ασφαλής.

Υπάρχουν δύο εύκολοι τρόποι για να επιβεβαιώσεις ότι βρίσκεσαι σε μία ασφαλή ιστοσελίδα: Ψάξε για ένα μικρό εικονίδιο που απεικονίζει ένα λουκέτο στο πεδίο διεύθυνσης της ιστοσελίδας ή έλεγξε αν η ηλεκτρονική διεύθυνση ξεκινά με «https» και όχι «http».

Πού μπορώ να σας βρω;

Η έδρα μας είναι στην Κύπρο (Δασουπόλεως 8, Λευκωσία, 2015).

Η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται από την ομάδα μας στην Ελλάδα, στην Αθήνα (Αγίου Κωνσταντίνου 59 - 61, Μαρούσι 151 24), όπου λειτουργούμε με τη μορφή υποκαταστήματος.

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, είτε στο 212 222 9999, είτε στο chat στο site μας, είτε με email στο support@hellasdirect.gr.