Συχνές Ερωτήσεις

Αγορά Συμβολαίου

Ζημιές

Εξυπηρέτηση

Τι μηχανές ασφαλίζετε;

Ασφαλίζουμε όλες τις μηχανές που κυκλοφορούν στην αγορά με 1ο έτος κυκλοφορίας από το 1990.

Προϋπόθεση για να ασφαλίσεις τη μηχανή σου σε εμάς είναι να είναι ο οδηγός - και ο κύριος και οποιοσδήποτε άλλος χρησιμοποιεί τη μηχανή - άνω των 18 ετών. Μην ξεχνάς ότι τα όρια ηλικίας επηρεάζονται και από τα κυβικά εκατοστά της μηχανής, σύμφωνα με τον νόμο. Για παράδειγμα, για μηχανές άνω των 125cc, το κατώτατο όριο ηλικίας είναι τα 20 έτη.

Για πόσες μέρες μπορώ να ασφαλίσω τη μηχανή μου;

Εσύ διαλέγεις, από 30 έως 365 ημέρες. Δεν περιορίζεσαι σε ετήσια, εξάμηνα ή τρίμηνα συμβόλαια. Προσαρμόζεις την ασφάλειά σου στις ανάγκες σου.

Θέλεις κάλυψη για τη μηχανή σου για ακριβώς 76 μέρες γιατί σκοπεύεις να την πουλήσεις; Οκ. Θέλεις να πληρώσεις έως €150 για την ασφάλειά σου; Φυσικά. Θέλεις να πληρώνεις με τον μήνα; Εννοείται.

Δεν έχουμε δόσεις. Γιατί δε θέλουμε να χρεώνεσαι κάθε μήνα χωρίς να δίνεις, πρώτα, το οκ. Ούτε θέλουμε να αναγκαστείς να βγάλεις πιστωτική κάρτα. Στην Hellas Direct, μπορείς να πληρώνεις με τον μήνα, αλλά με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί.

Αν είμαι ασφαλισμένος/η αλλού και θέλω να αλλάξω;

Έχεις το δικαίωμα να ακυρώσεις όποτε θέλεις το συμβόλαιό σου με την άλλη ασφαλιστική. Μάλιστα, σύμφωνα με τον νόμο, αν δεν έχεις χρησιμοποιήσει κάποια κάλυψη, δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στα μη δεδουλευμένα.

Οπότε μπορείς να τους ενημερώσεις για το πότε θέλεις να ακυρωθεί το συμβόλαιό σου και παράλληλα να κάνεις την αγορά της ασφάλειας σε εμάς: μπορείς να κάνεις την αγορά μέχρι και 30 ημέρες πριν από την ημερομηνία που θέλεις να ξεκινά η ασφάλειά σου.

Πόσες ημέρες χρειάζονται για την ενεργοποίηση του ασφαλιστηρίου μου;

Μόνο 1 μέρα! Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις την αγορά σήμερα και η ασφάλεια της μηχανής σου να ξεκινά από αύριο. Και αν έχεις χρόνο μπροστά σου, μπορείς να κάνεις την αγορά μέχρι και 30 ημέρες πριν από την ημερομηνία που θέλεις να ξεκινά το συμβόλαιό σου. Όσο το νωρίτερο, τόσο το καλύτερο.

Για την ανανέωση της ασφάλειάς σου, μπορείς να κάνεις την αγορά όποτε θέλεις, ξεκινώντας 30 ημέρες πριν από τη λήξη του συμβολαίου σου μέχρι και την τελευταία ημέρα.

Σου το θυμίζουμε κι εμείς εγκαίρως. Και είναι πανεύκολο: Μέσα από τα emails που σου στέλνουμε κάνεις την ανανέωση με 1 μόνο κλικ.

Πώς ανανεώνω το ασφαλιστήριό μου;

Με 1 κλικ! Λίγο πριν λήξει το συμβόλαιό σου, σου το υπενθυμίζουμε μέσω email και SMS.

Μέσα από αυτά τα μηνύματα, μεταφέρεσαι στο site μας, κατευθείαν στο βήμα της αγοράς. Όλα τα στοιχεία σου είναι προσυμπληρωμένα ήδη, το μόνο που μένει είναι να διαλέξεις τρόπο πληρωμής. Φυσικά θα μπορείς να κάνεις αλλαγές στα στοιχεία σου και στο συμβόλαιό σου και να προχωρήσεις μετά στην ανανέωση.

Θέλουμε να ανανεώνεις εγκαίρως, μέχρι και το τελευταίο λεπτό πριν τη λήξη του συμβολαίου σου, ώστε να μην αφήσεις κενό στην ασφάλισή σου. Γι’ αυτό το έχουμε κάνει τόσο απλό ;)

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του συμβολαίου μου;

Αν θέλεις να αλλάξεις τα στοιχεία σου μας ενημερώνεις είτε μέσω email είτε τηλεφωνικά στο 212 222 9999, για να τα διορθώσουμε! Καλό είναι να μας ενημερώνεις για οποιαδήποτε αλλαγή, ώστε να έχουμε τα σωστά στοιχεία αν θέλουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου. Αν είναι κάτι που μπορούμε να αλλάξουμε επί τόπου, όπως για παράδειγμα το τηλέφωνό σου, το κάνουμε και σου στέλνουμε νέο συμβόλαιο μέσω email.

Για άλλες αλλαγές, όπως για παράδειγμα αν θέλεις να αλλάξεις τις καλύψεις σου ή να προσθέσεις επιπλέον οδηγό που θα χρησιμοποιεί τη μηχανή σου, θα χρειαστεί να ακυρώσουμε το συμβόλαιό σου ώστε να κάνεις εκ νέου αγορά. Κι αυτό πολύ γρήγορα θα γίνει! Και φυσικά θα σου επιστραφούν τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα.

Μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;

Φυσικά, οποιαδήποτε στιγμή. Εσύ απλώς μας στέλνεις ένα email στο support@hellasdirect.gr με τον αριθμό πινακίδας, τον αριθμό ασφαλιστηρίου και την τελευταία ημέρα που θέλεις να είναι ασφαλισμένη η μηχανή σου. Πες το κι έγινε.

Εάν ακυρώσεις το συμβόλαιό σου εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που θα λάβεις το συμβόλαιο, θα σου επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό του ασφαλιστηρίου, είτε στην κάρτα με την οποία έκανες την αγορά είτε στα στοιχεία του λογαριασμού που μας έχεις δώσει. Σύμφωνα και με τον νόμο (Ν. 2251/1994) έχεις το δικαίωμα μέσα σε αυτό το διάστημα να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση χωρίς καμία ποινή, με την προϋπόθεση ότι δεν έχεις δηλώσει κάποια ζημιά ή δεν έχεις ενεργοποιήσει κάποια κάλυψη.

Αν ακυρώσεις μετά το διάστημα των δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του συμβολαίου, θα κρατήσουμε €25 για το κόστος διαχείρισης της ακύρωσης. Αλλά την επόμενη φορά που θα αγοράσεις συμβόλαιο σε εμάς, θα σου τα επιστρέψουμε με έναν εκπτωτικό κωδικό. Αυτοί είμαστε!

Τι κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Μας παίρνεις τηλέφωνο! Ό,τι κι αν συμβεί, ό,τι ώρα και να είναι, μας καλείς στο 212 222 9900. Το τηλέφωνο βρίσκεται και στο συμβόλαιό σου – αποθήκευσέ το και στο κινητό σου να το έχεις.

Θα μιλήσεις με έναν δικό μας άνθρωπο που θα σε καθοδηγήσει από την πρώτη στιγμή. Έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε την καταγραφή τηλεφωνικά - ώστε να μην περιμένεις χωρίς λόγο στον δρόμο και για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες αποζημίωσης πιο γρήγορα, χωρίς καθυστερήσεις.

Εννοείται, αν χρειαστεί, στέλνουμε βοήθεια σε σένα άμεσα.

Μη σε ανησυχεί τίποτα. Είμαστε δίπλα σου 24/7, με την πιο μάχιμη ομάδα!

Πώς μπορώ να δηλώσω μία ζημιά;

Θα μας καλέσεις στο 212 2222 9900, οποιαδήποτε στιγμή, 24/7. Όσο πιο νωρίς το ξέρουμε τόσο πιο γρήγορα μπορούμε να κινηθούμε.

Μαζί θα καταγράψουμε τα στοιχεία. Θα σου ζητήσουμε ένα αντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας, το δίπλωμά σου και στοιχεία για το όχημα με το οποίο τράκαρες. Αν έχεις και φωτογραφίες από το τρακάρισμα, από τα εμπλεκόμενα οχήματα και τη σήμανση στους δρόμους θα μας βοηθήσουν πολύ. Από εκεί τα αναλαμβάνουμε όλα εμείς.

Προτεραιότητά μας, ειδικά σε περίπτωση ζημιάς, είναι η ψυχική σου ηρεμία! Γι' αυτό σε ενημερώνουμε τακτικά, για κάθε εξέλιξη, με email, SMS ή τηλεφωνικά, ώστε να μην έχεις καμία απορία.

Πόσο γρήγορα θα αποζημιωθώ;

Δε χάνουμε ούτε λεπτό, θέλουμε να αποζημιωθείς και να φτιάξεις τη ζημιά όσο πιο γρήγορα γίνεται: Έχουμε μειώσει τον μέσο χρόνο αποζημίωσης σε 48 ώρες για το 50% των ζημιών μας! Αν σε τρακάρει κάποιος, σε πληρώνουμε εμείς και έπειτα αποζημιωνόμαστε από την άλλη εταιρία. Αρκεί να πληρούνται οι εξής προϋποθέσεις:

  • ο άλλος οδηγός αποδέχεται την ευθύνη
  • η ασφαλιστική του άλλου οδηγού ανήκει στον Φιλικό Διακανονισμό
  • το ατύχημα έχει συμβεί μεταξύ οχημάτων με ελληνικές πινακίδες
  • η αποζημίωση δεν ξεπερνά κάποια όρια (€6.500 οι υλικές ζημιές, €12.000 ανά άτομο οι σωματικές βλάβες και €30.000 συνολικά για τις σωματικές βλάβες ανά ατύχημα)

Μάλιστα, αν η ζημιά είναι ξεκάθαρη, δεν περιμένουμε καν να αποδεχτεί την υπαιτιότητα η άλλη εταιρία. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να σε αποζημιώσουμε μέσα στο πρώτο 48ωρο. Και στόχος μας είναι να μπορέσουμε να σε πληρώσουμε την ίδια την ημέρα του ατυχήματος.

Ποιος θα πληρώσει το συνεργείο μετά τη ζημιά;

Μπορείς να επισκευάσεις τη ζημιά σε όποιο συνεργείο θέλεις. Εμείς μπορούμε να σου προτείνουμε αυτά που έχουμε ξεχωρίσει, και μάλιστα το κοντινότερο σε σένα, ώστε να σε βολεύει! Έχουμε πάνω από 1.400 συνεργεία εγγεγραμμένα στην digital πλατφόρμα μας!

Αφού διαλέξεις το συνεργείο και κανονίσετε την επισκευή, αν το συνεργείο δέχεται να πληρωθεί με εξουσιοδότηση, θα πληρώσουμε εμείς απευθείας το συνεργείο. Διαφορετικά, θα πληρώσεις την επισκευή, θα μας στείλεις τα τιμολόγια και θα σε αποζημιώσουμε άμεσα.

Πώς μπορώ να μαθαίνω τα νέα σας;

Ως πελάτης μας, εννοείται ότι θα λαμβάνεις πάντα email για οτιδήποτε αφορά στην ασφάλειά σου!

Αλλά δε σταματάμε εκεί - έχουμε πολλά να σου πούμε! Προσφορές, προωθητικές ενέργειες, διαγωνισμοί - όλο και κάτι θα σε ενδιαφέρει! Αν θέλεις να τα μαθαίνεις όλα πρώτος/η μπορείς να γραφτείς στη λίστα μας και να λαμβάνεις όλα τα emails μας. Κάνε κλικ εδώ για να γραφτείς στη λίστα!

Και επειδή για εμάς η ασφάλειά σου δεν σταματά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, θέλουμε να σε ενημερώνουμε για εξελίξεις σχετικά με την κυκλοφορία στους δρόμους, tips για τη συντήρηση και φροντίδα της μηχανής σου και για οτιδήποτε γίνεται εκεί έξω που μπορεί να σε ενδιαφέρει. Για όλες αυτές τις ιστορίες, μπορείς να παρακολουθείς το Blog της Hellas Direct και να μας ακολουθείς στα Social Media: στο Facebook, στο Instagram, στο YouTube και στο Linkedin για να μη χάνεις τίποτα!

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος/η ότι η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Έχουμε πάρει κάθε μέτρο, ώστε να μη γνωστοποιηθούν ποτέ τα στοιχεία σου, εκτός αν ζητηθούν από τις αρχές.

Προστατεύουμε οποιαδήποτε πληροφορία μας δώσεις με τεχνολογία κρυπτογράφησης και διατηρούμε όλα τα δεδομένα σε αρχείο, με βάση τις διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τις αποφάσεις της αρμόδιας αρχής και τους όρους της εταιρίας. Τα στοιχεία αυτά τα χρησιμοποιούμε αποκλειστικά και μόνο για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας.

Επιπλέον, το σύστημά μας είναι κατάλληλα προγραμματισμένο έτσι ώστε να διακόψει οποιαδήποτε προσπάθεια επικοινωνίας με το δικό σου browser, αν η σύνδεση δεν είναι απόλυτα ασφαλής.

Υπάρχουν δύο εύκολοι τρόποι για να επιβεβαιώσεις ότι βρίσκεσαι σε μία ασφαλή ιστοσελίδα: Ψάξε για ένα μικρό εικονίδιο που απεικονίζει ένα λουκέτο στο πεδίο διεύθυνσης της ιστοσελίδας ή έλεγξε αν η ηλεκτρονική διεύθυνση ξεκινά με «https» και όχι «http».

Πώς μπορώ να καταθέσω ένα παράπονο;

Θέλουμε τα σχόλιά σου! Αν, οποιαδήποτε στιγμή, είσαι απογοητευμένος/η με την εξυπηρέτησή σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 212 222 9999 ή μέσω email στο complaints@hellasdirect.gr.

Η ομάδα για τη διαχείριση παραπόνων λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή, 9.00 - 17.00. Θα εξετάσουμε το παράπονό σου και θα επανέλθουμε το συντομότερο δυνατόν!

Πέρα από τη δική μας ομάδα, για οποιαδήποτε διαφορά έχεις με την εταιρία, μπορείς να επικοινωνήσεις με τους εξής οργανισμούς:

  • Υπηρεσία Ελέγχου Ασφαλιστικών Εταιριών Κύπρου (Υπουργείο Οικονομικών): Τ.Θ. 23364, 1682 Λευκωσία, Κύπρος (τηλ. +35722602952, email: insurance@mof.gov.cy).
  • Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος.
  • Φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), σύμφωνα και με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 70330οικ./9.7.2015.

Για να ενημερωθείς για το ποιοι ακριβώς είναι αυτοί οι φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών και πώς μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους, μπορείς να μπεις στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης www.mindev.gov.gr στην ενότητα «Για τον Πολίτη-Καταναλωτή/Θέµατα Ενηµέρωσης και Προστασίας Καταναλωτή/Η Υπηρεσία/Εναλλακτική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών».

Επίσης, μπορείς πάντα να χρησιμοποιήσεις την ηλεκτρονική πλατφόρμας Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που βρίσκεται σε αυτήν τη διεύθυνση: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Πού μπορώ να σας βρω;

Η έδρα μας είναι στην Κύπρο (Δασουπόλεως 8, Λευκωσία, 2015).

Η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται από την ομάδα μας στην Ελλάδα, στην Αθήνα (Αγίου Κωνσταντίνου 59 - 61, Μαρούσι 151 24), όπου λειτουργούμε με τη μορφή υποκαταστήματος.

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, είτε στο 212 222 9999, είτε στο chat στο site μας, είτε με email στο support@hellasdirect.gr.