5 ιστορίες που θα σε πείσουν ότι πρέπει να έχεις κάλυψη Οδικής Βοήθειας + και ένας τρόπος να την πάρεις δώρο για 3 μήνες!

5 ιστορίες που θα σε πείσουν ότι πρέπει να έχεις κάλυψη Οδικής Βοήθειας + και ένας τρόπος να την πάρεις δώρο για 3 μήνες!

Αληθινές ιστορίες όπως τις ακούσαμε με τα αυτάκια μας.

HD Team
HD Team

"Έλα μωρέ ένα συμβόλαιο χρειάζεται μόνο να φαίνεται ασφαλισμένο το όχημα και να μην φάω πρόστιμο"
"Μόλις του έκανα service, και είναι ok σε όλα του, τι να την κάνω την Οδική Βοήθεια φέτος;"
"Η Οδική Βοήθεια είναι για τους άμπαλους, που δεν ξέρουν πως να συμπεριφέρονται στα αυτοκίνητά τους"
"Αφού το 90% του χρόνου είναι παρκαρισμένο, γιατί να βάλω Οδική;"


Αχ, φίλε και φίλη που διαβάζεις αυτήν τη στιγμή το άρθρο μας, μακάρι να ήταν τόσο απλά και εύκολα τα πράγματα με την αναγκαιότητα της Οδικής Βοήθειας. Θα διαπιστώσεις (αν δεν το έχεις ήδη δηλαδή) ότι η συγκεκριμένη κάλυψη είναι η πιο αναγκαία μετά την Αστική Ευθύνη.

Ναι, το οδικό δίκτυο της χώρας έχει βελτιωθεί πολύ τις τελευταίες δεκαετίες. Ναι, τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια είναι αρκετά προηγμένης τεχνολογίας. Ναι, οι οδηγοί έχουν (κάπως) αρχίσει να προσέχουν τόσο στον τρόπο οδήγησης όσο και στη συντήρηση των αυτοκινήτων τους. Ωστόσο τα παραπάνω δεν είναι αρκετά για να μην χρειάζεσαι Οδική Βοήθεια. Με μερικούς πρόχειρους υπολογισμούς: πάντα θα χρειάζεσαι Οδική Βοήθεια.

Μα τι είναι πια αυτή η Οδική Βοήθεια;


Αρκεί μόνο να σου επισημάνουμε μερικές από τις παροχές που έχεις αν έχεις επιλέξει την κάλυψη της Οδικής Βοήθειας –στην Hellas Direct τουλάχιστον:

  • Επιτόπια επισκευή του οχήματος, εφόσον είναι δυνατή η επαναφορά του σε δημόσιο δρόμο
  • Μεταφορά του οχήματος σε συνεργείο της επιλογής σου
  • Παραμονή των ασφαλισμένων σε ξενοδοχείο
  • Μετακίνηση των επιβατών από το σημείο της βλάβης ή του ατυχήματος (προς το παρόν ισχύουν περιορισμοί λόγω πανδημίας)
  • Παροχή επαγγελματία οδηγού σε περίπτωση ανικανότητας του οδηγού
  • Εύρεση ανταλλακτικών
  • Υποστήριξη σε περίπτωση απώλειας κλειδιών
  • Παροχή βοήθειας σε περίπτωση έλλειψης καυσίμων

Αν σου αρέσουν οι αριθμοί, έχουμε κι απ΄ αυτούς:

Σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά της Eurosos Assistance -είναι η Οδική Βοήθεια της Hellas Direct βρε– τα στοιχεία έχουν ως εξής :

Με βάση ολόκληρο το πελατολόγιο της Οδικής Βοήθειας οι κλήσεις για Οδική Βοήθεια την περίοδο από τον Απρίλιο 2020 μέχρι τον Απρίλιο 2021, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019 - 2020 αυξήθηκαν κατά 27%! Ενώ η συχνότερη αιτία ακινητοποίησης ενός αυτοκινήτου την ίδια περίοδο ήταν η μπαταρία, με ποσοστό 32%.

Αλλά αν δεν σου φτάνουν μόνο οι αριθμοί…


Έχουμε και ιστορίες Οδικής Βοήθειας όπως τις ζήσανε και μας τις μεταφέρανε οι συνάδελφοί μας από την Eurosos Assistance. Ετοιμάσου!

Κλήση Νο1: "Εγώ είμαι. Ελάτε εδώ."

Ντριν ντριν !

Υπάλληλος εξυπηρέτησης Ο.Β: Παπαδοπούλου, καλησπέρα σας πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
Πελάτης: Είμι εγώ, είμι ιδώ και σας περιμένω…

Τουτ τουτ…κλείνει η γραμμή.

Όπως καταλαβαίνεις ο πελάτης περιμένει ακόμη να πάει κάποιος στο σημείο του συμβάντος για να τον βοηθήσει… Ναι, όντως έχει συμβεί. Και όχι, δυστυχώς (ακόμα τουλάχιστον) δεν έχουμε αναπτύξει τόσο τις μαντικές μας ικανότητες ώστε να ξέρουμε : ποιος είσαι, πού βρίσκεσαι, τι αυτοκίνητο έχεις και τι έχει συμβεί!

Κλήση Νο2: Ψυχοσάββατο

Ντριν ντριν !

Πελάτισα: Ναι, καλησπέρα σας χρειάζομαι Οδική Βοήθεια γιατί σταμάτησε το αυτοκίνητο μου, βρίσκομαι στο τάδε σημείο και η πινακίδα μου είναι η τάδε.
Υπάλληλος εξυπηρέτησης Ο.Β: Βεβαίως, στέλνουμε άμεσα όχημα βοήθειας στο σημείο που βρίσκεστε.
Πελάτισσα: Ναι, κάντε λίγο γρήγορα όμως γιατί είναι Ψυχοσάββατο σήμερα και πρέπει να προλάβω να φτιάξω τα κόλλυβα!
...

Εν τέλει και νωρίς φτάσαμε και τα κόλλυβα έφτιαξε η κυρία. Εντάξει, δεν το αναφέρουμε σαν κάτι εξωπραγματικό, αλλά η αλήθεια είναι πως ο κάθε πελάτης έχει τους δικούς του λόγους που δεν θέλει να μείνει με το αυτοκίνητο στη μέση της διαδρομής του. Το συμμεριζόμαστε και κάθε φορά κάνουμε ο,τι μπορούμε :)

Κλήση Νο3: Δεν ξέρω/δεν είδα.

Μετά από τις αρχικές πληροφορίες του συμβάντος όπως τις δήλωσε ο ασφαλισμένος σε εμάς οδηγός ο οποίος είχε προκαλέσει το ατύχημα παραβιάζοντας το STOP, ο υπάλληλος της Οδικής Βοήθειας ρωτάει την κρίσιμη ερώτηση και η στιχομυθία πάει κάπως έτσι :

Έχουμε συγκεντρώσει τις πληροφορίες για το συμβάν και έχει ανοιχτεί η Ζημιά σας. Μία τελευταία διευκρινιστική ερώτηση παρακαλώ : Κατά την γνώμη σας ποιός ευθύνεται για το συμβάν;
Οι συγκυρίες...

Καταλαβαίνουμε ότι η ταραχή του συμβάντος και το άγχος της αποζημίωσης είναι παράγοντες που πολλές φορές μπλοκάρουν την κρίση μας. Αλλά όταν έχεις δηλώσει ότι έχεις περάσει με STOP και έχεις προκαλέσει ζημιά όχι μόνο στο δικό σου αλλά και στον τρίτο… Ε, μεταξύ κατεργαρέων… ;)

Κλήση Νο4: Όλα λάθος.

Τι μπορεί να πάει λάθος ενώ οδηγάς αμέριμνος προς τον προορισμό σου, χειμώνα στην Φλώρινα; Σχεδόν όλα! Σε αυτήν την περίπτωση κλήσης για Οδική Βοήθεια μας κάλεσε η σύζυγος του εμπλεκόμενου οδηγού και μας ζήτησε να τον καλέσουμε άμεσα καθώς έχει πάθει ατύχημα και χρειάζεται βοήθεια. Και αυτό κάναμε. Τον καλέσαμε και μας απάντησε άμεσα. Τον ακούμε να μας μιλάει λαχανιασμένος τρέχοντας και να λέει :

Τράκαρα με μια αρκούδα και τρέχω γιατί με κυνηγάει!

Και μας το έκλεισε. Μετά από αυτήν τη δήλωση προσπαθήσαμε πολλές φορές να επικοινωνήσουμε ξανά μαζί του για να μάθουμε τουλάχιστον το σημείο στο οποίο τράκαρε. Μάταια, δεν απαντούσε. Και με το δίκιο του βέβαια καθώς έτρεχε να σωθεί! Όπως καταλάβαμε εκ των υστέρων όταν τράκαρε με "κάτι" βγήκε να δει τι ήταν ακριβώς αυτό. Φυσικά, είδε και απόειδε!

Μετά από πολλές ώρες μας καλεί εκ νέου ένας τρίτος και μας λέει ότι ο συγκεκριμένος οδηγός είχε καταφέρει να φύγει από τη Φλώρινα με το όχημά του και να γλιτώσει από την αρκούδα. Αίσιο τέλος, σκεφτήκαμε. Αμ δε. Στη συνέχεια της διαδρομής του, ο άτυχος οδηγός φτάνοντας στον Βόλο τράκαρε και πάλι! Αυτό θα πεί κακοτυχία. Μεταφέρθηκε όμως άμεσα στο νοσοκομείο όπου και έλαβε τις πρώτες βοήθειες!

Κλήση Νο5: Προσωπική εμπειρία

Αμέ, έχουμε και στην Hellas Direct οδηγούς. Το συγκεκριμένο περιστατικό συνέβη πριν 4 χρόνια σε αγαπημένη συνάδελφο από το τμήμα Μάρκετινγκ τότε, η οποία υπέπεσε στο αμάρτημα της παραβίασης του STOP στην περιοχή του Βοτανικού. Ήταν 21:30 και η ίδια κάλεσε αμέσως Οδική Βοήθεια αλλά και το ΕΚΑΒ καθώς είχε τραυματιστεί (ελαφρά ευτυχώς) ένας οδηγός μηχανής ο οποίος βρισκόταν από πίσω της εκείνη την στιγμή αλλά και το αυτοκίνητό της χρειαζόταν μεταφορά λόγω μικρής βλάβης.

Όταν έφτασε ο οδηγός του οχήματος της Οδικής Βοήθειας και αφού έγινε η καταγραφή του συμβάντος, ο οδηγός επέλεξε να μην φύγει από το σημείο αλλά να παραμείνει και να κάνει παρέα στη συνάδελφο γιατί όπως ο ίδιος της δήλωσε:

Έχω και εγώ μια κόρη στην ηλικία σου και δεν πρόκειται να σε αφήσω να περιμένεις το ΕΚΑΒ εδώ μόνη σου.

Περίμενε λοιπόν 2,5 ώρες αφού είχε τελειώσει την δουλειά του, και την συνόδευσε με "κομβόι" αυτοκινήτων μέχρι το σπίτι της για να σιγουρευτεί ότι η κοπέλα έφτασε σπίτι της σώα. Γλυκούλης; Πολύ θα λέγαμε!

Εσύ από Οδική Βοήθεια πώς είσαι τελικά;

Εντάξει δεν συνεχίζουμε άλλο, αν και επιστρατεύσαμε μερικές από τις πιο παράξενες ιστορίες μας, πιστεύουμε κατάλαβες τι σημαίνει να έχεις Οδική Βοήθεια. Παρεμπιπτόντως (κοίτα να δεις σύμπτωση) αυτήν την περίοδο η Hellas Direct μαζί με κάθε ετήσιο συμβόλαιο ασφάλειας αυτοκινήτου που κάνεις, σου δίνει 3 μήνες δωρεάν Οδική Βοήθεια! Απίστευτο;

Δες κι αυτά