Τα προσωπικά σου δεδομένα είναι προστατευμένα

Στην HD Insurance Ltd (“Hellas Direct”) δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη διαφύλαξη προσωπικών δεδομένων και την ιδιωτικότητα. Συμμορφωνόμαστε με τη σχετική νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένου και του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) που ισχύει από τις 25 Μαΐου 2018 και αφορά στην προστασία όλων των προσωπικών δεδομένων που έχουμε στην κατοχή μας.

Τι είναι τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα;

Είναι κάθε στοιχείο ή πληροφορία που μπορεί να προσδιορίσει την ταυτότητα ή τα στοιχεία επικοινωνίας ενός ατόμου. Περιλαμβάνονται και οι περιπτώσεις όπου η ταυτότητα κάποιου προσδιορίζεται έμμεσα, με αναφορά δηλαδή σε κάποιο στοιχείο ή παράγοντα που παραπέμπει στη σωματική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα του ατόμου αυτού.

Με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων θέλουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά για οτιδήποτε αφορά στα προσωπικά δεδομένα σου και στην Hellas Direct. Εάν όμως έχεις οποιαδήποτε απορία, θα χαρούμε να σε εξυπηρετήσουμε και να απαντήσουμε σε οποιοδήποτε ερώτημά σου.

Ποιες κατηγορίες προσωπικών δεδομένων χρησιμοποιούμε;

Οι βασικές κατηγορίες προσωπικών δεδομένων που χρησιμοποιούμε είναι οι εξής:

Δεδομένα για την ταυτοποίησή σου

Ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε δεδομένα όπως το όνομά σου, το επώνυμό σου, τον αριθμό ταυτότητας ή διαβατηρίου, το τηλέφωνό σου, την ημερομηνία γέννησής σου, το email σου, τη διεύθυνσή σου, τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός σου, τον τύπο / μοντέλο του οχήματός σου, τον ΑΦΜ σου, για την ταυτοποίησή σου.

Τα παραπάνω δεδομένα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για (i) σκοπούς επικοινωνίας - για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου για οποιονδήποτε από τους λόγους που αναφέρονται στην πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων αλλά και στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σου, (ii) να υπολογίσουμε το κόστος ασφάλισης για την ασφαλιστική κάλυψη που σε ενδιαφέρει, (iii) να διαπραγματευτούμε την αποζημίωσή σου με μία άλλη ασφαλιστική εταιρία, εκ μέρους σου, καθώς και για τις υπόλοιπες διαδικασίες αποζημίωσης, σύμφωνα πάντα με αυτά που προβλέπει η νομοθεσία.

Για την αξιολόγηση μιας αίτησης για αποζημίωση, ενδέχεται να υποβληθούν σε επεξεργασία επιπλέον κατηγορίες προσωπικών δεδομένων, όπως για παράδειγμα, φωτογραφικό υλικό ή ευαίσθητα δεδομένα σχετικά με την κατάσταση της υγείας σου, ιατρικές αναφορές και το ιατρικό σου ιστορικό.

Στοιχεία τράπεζας

Ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία της τράπεζάς σου ή τα στοιχεία της κάρτας σου και στοιχεία χρέωσης για να διεκπεραιώσουμε την πληρωμή σου, όταν για παράδειγμα αγοράζεις ασφαλιστήριο συμβόλαιο από εμάς ή όταν θέλουμε να πραγματοποιήσουμε μια πληρωμή για να σε αποζημιώσουμε.

Δεδομένα περιήγησης στο Διαδίκτυο

Θα επεξεργαστούμε, επίσης, τα δεδομένα περιήγησής σου στο site μας. Για παράδειγμα, θα χρησιμοποιήσουμε τη διεύθυνση IP σου και θα τοποθετήσουμε Cookies στο πρόγραμμα περιήγησής σου, για τη σωστή λειτουργία του site μας και την καλύτερη εξυπηρέτησή σου σε αυτό. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στην πολιτική μας για τη διαχείριση των Cookies.

Προσωπικά δεδομένα ανηλίκων

Δε θα ζητήσουμε ούτε θα επεξεργαστούμε δεδομένα ανηλίκων, εκτός κι αν είναι απαραίτητο να το κάνουμε. Για παράδειγμα, αν αξιολογούμε ένα αίτημα αποζημίωσης μετά από τροχαίο ατύχημα στο οποίο εμπλέκονται ανήλικοι, θα πρέπει να επεξεργαστούμε και τα δεδομένα τους στο πλαίσιο εξέτασης της ζημιάς και αξιολόγησης της αποζημίωσης. Αυτό γίνεται πάντα με τη συγκατάθεση του γονέα ή του νόμιμου κηδεμόνα του ανηλίκου και πάντα σύμφωνα με τις διατάξεις του GDPR.

Ο ιστότοπός μας δεν απευθύνεται σε ανηλίκους και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται από ανηλίκους.

Πώς συλλέγουμε προσωπικά δεδομένα;

Πελάτες που παίρνουν προσφορά

Για να πάρεις προσφορά για ασφάλεια από την Hellas Direct, πρέπει να μας δώσεις κάποιες πληροφορίες που ανήκουν στην κατηγορία προσωπικών δεδομένων, όπως το όνομα, τη διεύθυνση και τα στοιχεία επικοινωνίας σου. Σου ζητάμε μόνο τα δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα. Χωρίς αυτά, δεν μπορούμε να υπολογίσουμε σωστά μία τιμή.

Συμπληρώνοντας τα παραπάνω πεδία στη διαδικασία προσφοράς και κοινοποιώντας, με τη συγκατάθεσή σου, τα προσωπικά σου δεδομένα σε εμάς, αποδέχεσαι την επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων από την Hellas Direct. Επιπλέον, αποδέχεσαι ότι θα σου στείλουμε την προσφορά σου στο email που μας έχεις δώσει. Συνολικά, θα λάβεις τρία (3) emails υπενθύμισης της προσφοράς σου.

Πελάτες που αγοράζουν ασφάλεια

Όταν αποφασίσεις να αγοράσεις ασφάλεια από εμάς, για να μπορέσουμε να σου παρέχουμε την ασφαλιστική κάλυψη που θέλεις, θα χρειαστούμε κι άλλα δεδομένα, από περισσότερες κατηγορίες.

Τα απαραίτητα προσωπικά δεδομένα που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε είναι: όνομα, διεύθυνση, email, τηλέφωνο (σταθερό και κινητό), ΑΦΜ, καταγραφή κλήσεων και συλλογή γραπτών επικοινωνιών από και προς την Hellas Direct, αριθμός συμβολαίων, φωτογραφίες, αριθμός επισκέψεων στον ιστότοπο, στοιχεία λογαριασμού και άλλα οικονομικά στοιχεία.

Όταν είναι απαραίτητο, ενδέχεται να επεξεργαστούμε ιατρικά και νομικά στοιχεία. Αυτό το είδος προσωπικών δεδομένων θα ληφθεί επίσης κατά την ανανέωση ή την τροποποίηση της ασφάλισης σου ή όταν δηλώσεις ζημιά και κάνεις αίτηση για αποζημίωση, με βάση το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σου.

Άλλοι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να αποκτήσουμε τα προσωπικά σου δεδομένα:

  • όταν μας παρέχεις τις συγκεκριμένες πληροφορίες εσύ ο ίδιος / η ίδια – για παράδειγμα κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνομιλίας μαζί μας
  • όταν συλλέγουμε προσωπικά σου δεδομένα από πλατφόρμες με ελεύθερη πρόσβαση στο κοινό
  • όταν αγοράζεις ασφάλεια από εμάς μέσω ενός από τους αξιόπιστους συνεργάτες μας ή από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • όταν επεξεργαζόμαστε δεδομένα για την αξιολόγηση ζημιάς ή για την αίτηση αποζημίωσης, ενδέχεται να λάβουμε δεδομένα από αξιόπιστους συνεργάτες μας που μπορούν να κοστολογήσουν μία ζημιά, από εμπειρογνώμονες και συμβούλους
  • μπορούμε επίσης να λάβουμε τα δεδομένα σου μέσα από προγράμματα πιστότητας πελατών (loyalty) και επιβράβευσης, όπως το Refer a Friend

Στόχος μας είναι να σου προσφέρουμε τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζεσαι και να αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες μας και γι’αυτόν ακριβώς τον σκοπό, είναι απολύτως απαραίτητη η συλλογή των παραπάνω προσωπικών δεδομένων.

Στο site μας χρησιμοποιούμε Cookies. Για να δεις την πολιτική μας για τη διαχείριση των Cookies, κάνε κλικ εδώ.

Πώς επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα;

Προβαίνουμε αποκλειστικά σε σύννομη επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Θα επεξεργαστούμε τα προσωπικά σου δεδομένα μόνο σε περίπτωση που:

  • έχεις συναινέσει στην επεξεργασία για έναν ή περισσότερους σκοπούς
  • η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκτέλεση σύμβασης της οποίας είσαι συμβαλλόμενο μέρος ή για να ληφθούν μέτρα κατόπιν αιτήματός σου πριν από τη σύναψη σύμβασης
  • η επεξεργασία είναι απαραίτητη για να συμμορφωθούμε με έννομη υποχρέωση που μπορεί να έχουμε
  • η επεξεργασία είναι απαραίτητη για τη διαφύλαξη ζωτικού συμφέροντός σου ή κάποιου άλλου
  • η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας που έχει ανατεθεί σε εμάς
  • η επεξεργασία είναι απαραίτητη για σκοπούς των εννόμων συμφερόντων που επιδιώκουμε εμείς ή κάποιος τρίτος, εκτός εάν έναντι των συμφερόντων αυτών υπερισχύει το συμφέρον ή τα θεμελιώδη δικαιώματα και οι ελευθερίες σου που επιβάλλουν την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

Υπολογισμός προσφοράς / κόστος ασφάλισης

Για να μπορέσουμε είτε να σε ασφαλίσουμε είτε να υπολογίσουμε το κόστος της ασφάλισής σου, αξιολογούμε τα στοιχεία και τα προσωπικά δεδομένα που μας δίνεις. Τα εν λόγω στοιχεία και προσωπικά δεδομένα είναι απαραίτητα για να μπορέσουμε να προσδιορίσουμε τον ασφαλιστικό κίνδυνο που αναλαμβάνουμε και κατ’ επέκταση, να μπορέσουμε να υπολογίσουμε το κόστος αποτελεσματικά. Για παράδειγμα, έχει σημασία να γνωρίζουμε τον τόπο κατοικίας σου γιατί σε κάποιες περιοχές ο κίνδυνος κλοπής είναι πιο αυξημένος από άλλες.

Παροχή πληροφοριών στις Αρχές

Αντίστοιχα, θα ζητήσουμε τον ΑΦΜ σου ώστε να ενημερώσουμε τις αρμόδιες αρχές ότι το όχημά σου είναι ασφαλισμένο. Για αυτόν τον λόγο, τα στοιχεία που σου ζητάμε είναι απαραίτητα και αντικειμενικά ουσιώδη για τη σωστή αξιολόγηση του ασφαλιστικού ρίσκου και για τη διαμόρφωση δίκαιου ασφαλίστρου το οποίο ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες σου.

Σκοποί επικοινωνίας

Χρειαζόμαστε επίσης τα προσωπικά στοιχεία σου για να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σου όταν αυτό είναι απαραίτητο. Για παράδειγμα θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να σου υπενθυμίσουμε τη λήξη του συμβολαίου σου. Επιπλέον, σε περίπτωση που υποβάλεις κάποιο παράπονο ή αν δηλώσεις κάποια ζημιά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου ώστε να αποκτήσουμε όλη την πληροφορία που χρειαζόμαστε για να επεξεργαστούμε το παράπονό σου ή το αίτημά σου για αποζημίωση.

Αφού πάρεις προσφορά από το site μας, θα σου στείλουμε έως τρία (3) emails για να σου υπενθυμίσουμε την προσφορά σου.

Σε περίπτωση που έχεις αγοράσει συμβόλαιο από εμάς και δεν το ανανεώσεις, μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου μέχρι και τους επόμενους 18 μήνες μετά την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σου.

Έννομα συμφέροντα

Περιπτώσεις διαχείρισης δεδομένων για σκοπούς νόμιμων συμφερόντων περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε, διαχείριση δεδομένων για την αντιμετώπιση και αποτροπή εγκληματικών ή εν γένει παράνομων και κακόβουλων προς την εταιρία μας ενεργειών. Για παράδειγμα, όταν έχουμε βάσιμες υποψίες ότι έχει γίνει απάτη σε κάποια δήλωση ζημιάς, μπορεί να επεξεργαστούμε προσωπικά δεδομένα για να εξετάσουμε την εγκυρότητα της συγκεκριμένης ζημιάς.

Αξιόπιστοι συνεργάτες

Στην Hellas Direct έχουμε συνδεθεί με την Emailage, η οποία ηγείται παγκοσμίως στη θωράκιση εταιριών κατά της ηλεκτρονικής απάτης. Η Emailage επεξεργάζεται ή σχεδιάζει την επεξεργασία των προσωπικών σου δεδομένων αποκλειστικά σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην Πολιτική Προστασίας Δεδομένων της Emailage.

Marketing

Σε περίπτωση που μας το επιτρέψεις, θα χρησιμοποιήσουμε ορισμένα από τα στοιχεία σου και για σκοπούς marketing και έρευνας αγοράς. Θα χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία σου για να σου στείλουμε ενημερωτικό υλικό, πληροφορίες που πιστεύουμε ότι σε ενδιαφέρουν καθώς και προσφορές στα προγράμματα και προϊόντα μας. Σε κάθε επικοινωνία που θα λαμβάνεις (email / SMS), θα υπάρχει η επιλογή να διαγραφείς από τη λίστα επικοινωνιών μας, ώστε να μη λαμβάνεις αυτές τις ενημερώσεις, εφόσον αυτό θέλεις.

Remarketing

Με τη ρητή συγκατάθεσή σου, θα χρησιμοποιήσουμε ορισμένα από τα προσωπικά σου δεδομένα για σκοπούς remarketing, ώστε να εμφανίσουμε διαφημίσεις μας που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά σου, μέσω αξιόπιστων συνεργατών μας. Με αυτόν τον τρόπο ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα σου για να σου παρέχουμε στοχευμένες και εξατομικευμένες διαφημίσεις. Εάν έχεις αγοράσει ασφάλεια από εμάς, τα δεδομένα σου θα χρησιμοποιηθούν για σκοπούς remarketing για όσο διάστημα παραμείνεις πελάτης μας, καθώς και για τους επόμενους 18 μήνες μετά τη λήξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σου. Εάν έχεις πάρει προσφορά από εμάς, χωρίς να έχεις προχωρήσει στην αγορά συμβολαίου, τα δεδομένα σου θα χρησιμοποιηθούν για σκοπούς remarketing για τους επόμενους εννέα 9 μήνες από την ημερομηνία που θα πάρεις την προσφορά.

Τι θα κάνουμε εάν μας δώσεις ψευδή στοιχεία;

Σε περίπτωση που μας δώσεις ανακριβή, ελλιπή ή ακόμη και ψευδή στοιχεία, είναι πιθανό να ακυρώσουμε, να καταγγείλουμε το συμβόλαιό σου ή να μην προχωρήσουμε στην ανανέωσή του.

Πόσο καιρό θα κρατήσουμε τα προσωπικά δεδομένα σου;

Θα διατηρήσουμε και θα επεξεργαστούμε τα προσωπικά δεδομένα σου για το χρονικό διάστημα που είναι απαραίτητο για την επίτευξη του στόχου για τον οποίο μας προσκόμισες αρχικά τα εν λόγω δεδομένα.

Πελάτες που παίρνουν προσφορά

Σε περίπτωση που πάρεις προσφορά από εμάς, θα επεξεργαστούμε τα στοιχεία σου για να υπολογίσουμε την προσφορά σου. Εάν δεν ασφαλίσεις το αυτοκίνητό σου σε εμάς, θα τα κρατήσουμε για διάστημα δεκαοκτώ (18) μηνών από την ημερομηνία της προσφοράς.

Πελάτες που αγοράζουν ασφάλεια

Σε περίπτωση που αγοράσεις κάποιο συμβόλαιο μαζί μας, θα διατηρούμε και θα επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για όσο χρόνο είναι σε ισχύ το συμβόλαιό σου, για τη λειτουργία μας και τη σωστή εξυπηρέτησή σου. Μετά τη λήξη ή ακύρωση του συμβολαίου σου, θα κρατήσουμε τα στοιχεία σου για όσο διάστημα απαιτείται από Νόμους και Κανονισμούς που τυγχάνουν εφαρμογής.

Πώς γίνεται η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σου; Τι επεξεργαζόμαστε;

Για την επεξεργασία, θα χρησιμοποιήσουμε αυτοματοποιήσεις. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε συστήματα που συλλέγουν, οργανώνουν και αξιολογούν αυτόματα τα δεδομένα που μας δίνεις. Χρησιμοποιούμε αυτούς τους αυτοματισμούς ώστε να υπολογίσουμε το κόστος ασφάλισής σου την ίδια στιγμή (real time) και να μη χρειαστεί να περιμένεις καθόλου. Επίσης μας βοηθούν στο να εντοπίσουμε και να αποτρέψουμε ενδεχόμενα ασφαλιστικής απάτης σε βάρος μας πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά.

Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες ελέγχονται από το τμήμα analytics της εταιρίας μας. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί το τμήμα να πραγματοποιεί τακτικούς ελέγχους, ώστε να βεβαιώνεται ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει.

Ποιος έχει πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα σου;

Πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα έχουν μόνο όσοι είναι απαραίτητο να έχουν πρόσβαση, με μοναδικό στόχο την εξυπηρέτησή σου.

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα ανατρέξει στην καρτέλα σου εφόσον το ζητήσεις, σε περίπτωση που χρειάζεσαι κάποια βοήθεια. Είναι το ίδιο τμήμα που θα συλλέξει τα στοιχεία σου αν επιλέξεις να πάρεις προσφορά ή να συνάψεις ασφάλεια τηλεφωνικά.

Πρόσβαση στα στοιχεία αυτά έχει και το τμήμα Φροντίδας Ατυχήματος, το οποίο θα καταγράψει τα στοιχεία σου σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς.

Το τμήμα ζημιών θα χρειαστεί τα στοιχεία σου για να διαχειριστεί την αίτησή σου για αποζημίωση και για να προχωρήσει στην αποζημίωσή σου. Αντίστοιχα, θα χρειαστεί τα στοιχεία σου για να διαχειριστεί οτιδήποτε έχει να κάνει με τη ζημιά σου αλλά και οποιαδήποτε αίτηση αποζημίωσης γίνει σε σένα, εκ μέρους σου. Προς αυτόν τον σκοπό, ενδέχεται να χρειαστεί να τα κοινοποιήσει σε γιατρούς, νοσηλευτικά ιδρύματα, δικηγόρους ή/και τις αρμόδιες αρχές. Πριν συμβεί κάτι τέτοιο, θα σε ενημερώσουμε.

Εάν έχεις παράπονο, το τμήμα παραπόνων επίσης θα χρειαστεί πρόσβαση σε κάποια από τα δεδομένα σου για να αξιολογήσει σωστά το αίτημά σου.

Το τμήμα analytics βλέπει κάποια από τα στοιχεία που αφορούν στο αυτοκίνητό σου για την αξιολόγηση των υπηρεσιών μας και για να εξασφαλίζει ότι σου παρέχουμε τις σωστές καλύψεις στην καλύτερη τιμή.

Η ομάδα Strategic Intelligence Unit ενδέχεται να επεξεργαστεί τα δεδομένα σου για να ενισχύσει την εταιρία με συμπεράσματα για τις πωλήσεις και τις υπηρεσίες της.

Οι ομάδες Finance και Payments θα επεξεργαστούν τα δεδομένα σου για να σε πληρώσουν σε περίπτωση που εγκριθεί η αποζημίωσή σου, για να πληρωθούν σε περίπτωση αγοράς, για να υπολογίσουν τα μη δεδουλευμένα και τα διαχειριστικά κόστη σε περίπτωση ακύρωσης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, καθώς και για να σου πιστώσουν το δώρο που δικαιούσαι μέσα προγράμματα επιβράβευσης και πιστότητας πελατών, όπως είναι το Refer a Friend.

Τέλος, σε περίπτωση που μας έχεις δώσει έγκριση για να σου στέλνουμε προωθητικό υλικό, ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν και από το τμήμα επικοινωνίας και marketing.

Σε ποιους κοινοποιούνται τα προσωπικά δεδομένα σου εκτός της Hellas Direct;

Γενικότερα αποφεύγουμε να κοινοποιούμε προσωπικά δεδομένα σε τρίτους. Παρόλα αυτά, σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό είναι απαραίτητο. Τα στοιχεία σου ενδέχεται να κοινοποιηθούν στους εξής:

  • Στις εταιρίες του ομίλου, για διοικητικούς και λογιστικούς λόγους.
  • Στις αρμόδιες αρχές όπως για παράδειγμα κρατικές ή άλλες δημόσιες αρχές (για παράδειγμα, δικαστήρια, κανονιστικά όργανα, υπηρεσίες επιβολής του νόμου, φορολογικές αρχές και υπηρεσίες ποινικών ερευνών) και τρίτους που συμμετέχουν σε δίκες και τους λογιστές τους, ελεγκτές, δικηγόρους και άλλους συμβούλους και εκπροσώπους τους, όπως πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητο ή κατάλληλο. Σε αυτά συγκαταλέγονται και οι αρμόδιες αρχές για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων καθώς και κάθε αρχή που θα ζητήσει δεδομένα από εμάς.
  • Σε άλλες ασφαλιστικές εταιρίες και τους αντασφαλιστές μας. Θα κοινοποιήσουμε τα στοιχεία σου στην Υπηρεσία Στατιστικής Ασφαλιστικών Εταιριών η οποία είναι αρμόδια για το σύστημα Φιλικού Διακανονισμού, σε άλλες ασφαλιστικές σε περίπτωση που κάτι τέτοιο κριθεί απαραίτητο από τους αντασφαλιστές μας.
  • Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται τα συνεργεία, η Οδική Βοήθεια, οι τεχνικοί για ανάγκη άμεσης βοήθειας και τυχόν επισκευές στην ασφαλισμένη κατοικία, οι εκτιμητές ζημιών, καθώς επίσης και γιατροί, δικηγόροι και νομικοί σύμβουλοι, λογιστές, αντασφαλιστές, διαμεσολαβητές, εμπειρογνώμονες, τράπεζες και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εταιρίες έρευνας αγοράς και άλλα.

Τα στοιχεία σου θα χρησιμοποιηθούν και για εμπορικούς σκοπούς;

Σύμφωνα με το GDPR, για να μπορέσουμε να σου στείλουμε οποιοδήποτε προωθητικό υλικό, θα πρέπει πρώτα να μας έχεις δώσει την έγκρισή σου. Χωρίς αυτήν, δεν μπορούμε να σου στέλνουμε ενημερώσεις για νέες υπηρεσίες ή νέα προϊόντα ή συνεργασίες με συμβεβλημένες εταιρίες. Επίσης, δε θα μπορούμε να σου στείλουμε τα νέα της εταιρίας ή νέα της αγοράς (όπως π.χ. ενημέρωση για ανασφάλιστα, ενημέρωση για τα τέλη κυκλοφορίας κ.ά.).

Ακόμη και αν συναινέσεις, έχεις το δικαίωμα εναντίωσης. Μπορείς δηλαδή να αλλάξεις γνώμη οποιαδήποτε στιγμή. Απλά ενημέρωσέ μας με ένα email στο dpo@hellasdirect.gr ή κάνε “unsubscribe” από το επόμενο email που θα λάβεις. Θα σταματήσουμε αμέσως την επεξεργασία των δεδομένων σου για εμπορικούς και προωθητικούς σκοπούς.

Είναι τα προσωπικά δεδομένα σου ασφαλή;

Εννοείται πως ναι! Χρησιμοποιούμε όλα τα σύγχρονα μέσα, κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σου. Έχουμε επιλέξει να κρατάμε μόνο τα απολύτως απαραίτητα, τα οποία κρυπτογραφούνται ή/και ανωνυμοποιούνται είτε εν μέρει είτε στο σύνολό τους. Η ασφάλεια των δεδομένων σου είναι εξαιρετικά σημαντική για εμάς.

Τι αλλαγές κάνουμε;

Κατά περιόδους μπορεί να κάνουμε αλλαγές στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για σκοπούς βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών αλλά και για συμμόρφωση με σχετικές Νομοθεσίες. Σε παροτρύνουμε να επισκέπτεσαι τη σελίδα μας κατά περιόδους και να ενημερώνεσαι. Εάν όμως κάνουμε ουσιαστικές αλλαγές στην Πολιτική αυτή θα σε ειδοποιήσουμε μέσω των υπηρεσιών μας ή/και με ηλεκτρονικό μήνυμα για να σου δοθεί η ευκαιρία να μελετήσεις τους νέους όρους και να αποφασίσεις εάν συμφωνείς ή όχι με αυτούς.

Ποια είναι τα δικαιώματά σου σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα σου;

Έχεις το δικαίωμα ενημέρωσης και πρόσβασης, να μάθεις δηλαδή ποια δεδομένα σου επεξεργαζόμαστε, για ποιο λόγο και από ποιους.

Το δικαίωμα διόρθωσης, αν για κάποιο λόγο κάποιο δεδομένο σου δεν ισχύει ή είναι λάθος.

Το δικαίωμα περιορισμού επεξεργασίας, κατά περίπτωση, να ορίσεις εσύ ποια δεδομένα σου θέλεις να επεξεργαστούν και ποια όχι.

Το δικαίωμα διαγραφής από τη βάση δεδομένων μας, σε ορισμένες περιπτώσεις, ιδίως αν δεν συντρέχει λόγος να έχουμε τα στοιχεία σου.

Το δικαίωμα φορητότητας, να σου δώσουμε τα στοιχεία που έχουμε επεξεργαστεί ώστε να τα μεταφέρεις σε άλλον συνεργάτη ή άλλη εταιρία.

Το δικαίωμα εναντίωσης. Κατά περίπτωση δικαιούσαι να εναντιωθείς στην επεξεργασία των δεδομένων σου. Επειδή όμως κάποια από αυτά τα δεδομένα είναι απαραίτητα για την ασφάλισή σου στην εταιρία μας, η εναντίωση μπορεί να οδηγήσει στη λύση της σύμβασής σου από την πλευρά μας.

Το δικαίωμα σχετικά με την αυτοματοποιημένη ατομική λήψη αποφάσεων, αφού έχεις το δικαίωμα να μην υπόκεισαι σε αποφάσεις που λαμβάνονται αποκλειστικά βάσει αυτοματοποιημένης επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ.

Το δικαίωμα ανάκλησης της συγκατάθεσης που μας έχεις δώσει για τη χρήση των δεδομένων σου για εμπορικούς σκοπούς.

Για να μπορέσεις να ασκήσεις οποιοδήποτε από τα παραπάνω δικαιώματά σου, θα πρέπει να μας στείλεις το αίτημά σου με ένα email στο dpo@hellasdirect.gr ή καλώντας στο 212 222 9999. Από την πλευρά μας, θα φροντίσουμε το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες να αξιολογήσουμε το αίτημά σου. Εάν υπάρχουν αντικειμενικοί λόγοι που δε μας επιτρέπουν να ικανοποιήσουμε το αίτημά σου, θα σε ενημερώσουμε. Μπορείς να ασκήσεις τα παραπάνω δικαιώματά σου χωρίς κόστος. Σε περίπτωση που επαναλαμβάνονται συχνά, λόγω όγκου, έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε να καταβάλεις ένα διαχειριστικό κόστος, ύψους έως €25.

Πώς μπορείς να υποβάλεις παράπονο για τον τρόπο επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων σου;

Εάν διαφωνείς με τον τρόπο που έχουμε επεξεργαστεί τα προσωπικά δεδομένα σου, μπορείς να στείλεις email στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (ΥΠΔ) στο dpo@hellasdirect.gr. Εναλλακτικά, κάλεσέ μας στο 212 222 9999

Μπορείς επίσης να απευθυνθείς στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, περισσότερα στοιχεία της οποίας θα βρεις στο site της: www.dpa.gr.