Πέντε βραβεία απέσπασε συνολικά η ομάδα της Hellas Direct στα IMPACT BITE και τα Content Marketing Awards 2022.
Στην πρώτη διοργάνωση, τον κορυφαίο θεσμό βράβευσης της τεχνολογικής καινοτομίας στην Ελλάδα, η Hellas Direct τιμήθηκε με bronze award με την υποψηφιότητα "24x7 Reliable Call Center for always-on customer engagement" στην κατηγορία «Τεχνολογικές Υποδομές & Διοίκηση Πληροφοριακών Πόρων».
Η βράβευση αφορά την αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου της Hellas Direct, που είχε στόχο - και τον πέτυχε- να το αναδείξει από εργαλείο σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η πρόκληση ήταν η δημιουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου, στο οποίο δεν θα χάνεται καμία κλήση ακόμα και σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (πχ φυσικής καταστροφής) ενώ ταυτόχρονα αυτό θα μπορεί να αντέξει τη γεωμετρική αύξηση του πελατολογίου της εταιρίας (ενδεικτικά +36% στα τελευταία 2 χρόνια).
Ακόμα τέσσερις διακρίσεις είχε η Hellas Direct στα Content Marketing Awards 2022 της Boussias Communications.
Στόχος των Content Marketing Awards είναι να επιβραβεύσουν τις επιχειρήσεις που αξιοποιούν στρατηγικά το content marketing για την επίτευξη των στόχων τους, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς τους και την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με το κοινό.
Η Hellas Direct απέσπασε τέσσερα βραβεία: Δύο gold στις κατηγορίες Best Content Marketing Program (Financial & Insurance Services and Products) και Best Use of Content Marketing for Lead Generation και δύο bronze στις κατηγορίες Best Use of Data in Content Marketing και Best Branded Blog.
Οι διακρίσεις αφορούν το συνολικό πρόγραμμα content marketing της Hellas Direct, τη χρήση του content marketing για την προσέλκυση πιθανών πελατών και τη χρήση data στο περιεχόμενο και το blog της εταιρίας.