Δεν τρελαθήκαμε! Δες γιατί αλλάξαμε τις τιμές μας, και θα συμφωνήσεις μαζί μας.

HD Team

HD Team

Μας ξέρεις. Εμείς εδώ στην Hellas Direct τρελαινόμαστε για ιστορίες με τρελούς νόμους απ’ όλον τον κόσμο, tips για να την παλέψεις με τον χειρότερο συνοδηγό σε roadtrips και γενικά με όλα αυτά τα συναρπαστικά που συναντάς εκεί έξω στην καθημερινότητά σου. Αλλά τώρα θα σε πάμε σε κάτι πιο σκληροπυρηνικό. Έχεις 2 λεπτά να μιλήσουμε για την έννοια της ασφάλισης; Αυτό πρέπει να το ακούσεις!

Πώς υπολογίζουμε τα ασφάλιστρά σου στην Hellas Direct.

Έστω ότι σου κάνουμε το κλικ. «Hellas Direct» σου λέει, όλα online και digital, πολύ γρήγορη στις υπηρεσίες της, φοβερά παιδιά – ισχύουν όλα 😊. Τη στιγμή που θα μπεις στο site μας για να πάρεις προσφορά, εκείνα τα δευτερόλεπτα που περιμένεις να εμφανιστεί η τιμή, εμείς έχουμε μία βασική υποχρέωση: η τιμή που σου δίνουμε, για να είναι δίκαιη, πρέπει να αντιστοιχεί στο ρίσκο που αναλαμβάνουμε, με όσο μεγαλύτερη ακρίβεια γίνεται. Ούτε λιγότερο, ούτε περισσότερο.

Τα μικρότερα ρίσκα δεν πρέπει να επιβαρύνονται από τα μεγαλύτερα ρίσκα.

Πώς θα ένιωθες αν κάποιος που έχει κάνει 7 ζημιές τους τελευταίους 12 μήνες πλήρωνε τα ίδια ασφάλιστρα με σένα, που έχεις μηδέν ζημιές, ούτε μία μικρή γρατζουνίτσα;

Ή αν κάποιος που διανύει μεγάλες αποστάσεις καθημερινά, πλήρωνε τα ίδια με εσένα που το βγάζεις από το γκαράζ μόνο για εκδρομές και ειδικές περιπτώσεις;

Οι πιθανότητες θέλουν τον πρώτο, είτε αυτόν με το πλούσιο ιστορικό ζημιών είτε αυτόν με το υπερδραστήριο ταχύμετρο, να παρουσιάζει μεγαλύτερο ρίσκο για μία ασφαλιστική εταιρία. Οπότε είναι τουλάχιστον δίκαιο να πληρώνει παραπάνω για την ασφάλιση του αυτοκινήτου του, καθώς έχει περισσότερες πιθανότητες να πάρει τα λεφτά του πίσω, μέσω αποζημίωσης. Αλλιώς κάποιος αδικείται.

Αν για παράδειγμα υπολογίσουμε την ίδια ακριβώς τιμή για κάποιον που μένει σε περιοχή της Αττικής όπου κλέβουν SMART για πλάκα, και για κάποιον που ζει σε περιοχή της Αρκαδίας όπου δεν έχει κλαπεί ούτε ποδήλατο τα τελευταία 50 χρόνια, τότε μάλλον αδικούμε τον δεύτερο. Και όχι μόνο αυτό. Τη στιγμή που ο οδηγός του SMART θα χρειαστεί αποζημίωση για ολική κλοπή, ακριβώς επειδή δε θα έχουμε κάνει σωστή αξιολόγηση του ρίσκου, αφού τον αποζημιώσουμε μπορεί να χρειαστεί να αυξήσουμε τα ασφάλιστρα και στους δύο!

Είναι δική μας υποχρέωση να μπορούμε να κάνουμε σωστή ανάλυση ρίσκου ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε όσο γίνεται πιο δίκαιη τιμή σε αυτόν που παρουσιάζει το μικρότερο ρίσκο. Δεν είναι εύκολο. Λέγεται παραμετρική τιμολόγηση και εφαρμόζεται πλέον στις καλύτερες ασφαλιστικές σε όλον τον κόσμο. Από εκεί κρίνεται το πόσο καλά μπορεί να κάνει μία ασφαλιστική τη δουλειά της.

Τι άλλαξε στις τιμές της Hellas Direct;

Οκτώ χρόνια μετά την έναρξη της λειτουργίας μας, έχουμε την τεχνολογία, τα data και την ομάδα (βασικό!) ώστε να κάνουμε το μοντέλο της παραμετρικής τιμολόγησής μας ακόμη πιο έξυπνο και άρα πιο δίκαιο.

Σκέψου το σαν έναν μηχανισμό που υπολογίζει όλους αυτούς τους παράγοντες που επηρεάζουν τις πιθανότητες ζημιάς (Πού μένει ο οδηγός; Πόσο συχνά κλέβουν αυτοκίνητα εκεί τους τελευταίους μήνες;  Πόσο χρονών είναι; Τι μοντέλο οδηγεί; Πόσα κυβικά; Ποιας χρονολογίας; κ.λπ.) αξιολογεί το ρίσκο και διαμορφώνει τιμή. Και όλα αυτά, στα λίγα κλάσματα δευτερολέπτου που περιμένεις να εμφανιστεί στην οθόνη σου η προσφορά σου!

Ε, λοιπόν, όσο περισσότερα data έχει αυτός ο μηχανισμός, τόσο πιο καλά κάνει τη δουλειά του. Αυτό κάναμε: δώσαμε πολύ περισσότερες πληροφορίες και δυνατότητες σε αυτόν τον μηχανισμό που αξιολογεί τα χαρακτηριστικά σου για να διαμορφώσει την πιο σωστή και άρα δίκαιη τιμή.

Είναι πάντα η τιμή που πρέπει;

Μιλάμε για έναν αλγόριθμο που είναι προγραμματισμένος να λαμβάνει πληροφορίες και να κάνει υπολογισμούς αυτόματα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί λόγω ενός συγκεκριμένου συνδυασμού χαρακτηριστικών που εντοπίζει ο αλγόριθμος τη στιγμή που παίρνεις προσφορά – χαρακτηριστικά που αφορούν είτε εσένα, είτε τους υπόλοιπους ασφαλισμένους είτε τις συνθήκες της αγοράς εκείνη τη στιγμή - να δεις μεγαλύτερη διαφορά στην τιμή από αυτήν που θα έπρεπε ή τουλάχιστον από αυτήν που θα θέλαμε να σου προσφέρουμε! Και για τον ίδιο λόγο ίσως είδαν αύξηση κάποιοι που ήταν χρόνια πελάτες μας.

Αντίστοιχα, όμως, κάποιοι είδαν μείωση. Άλλοι δεν είδαν καμία διαφορά. Και μπορεί να ακούς και να διαβάζεις online πολλά από όσους κάπως απογοητεύτηκαν, αλλά η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για τη μειοψηφία. Οι αριθμοί μέχρι τώρα μας δείχνουν ότι το 75% των πελατών μας είτε δεν είδε διαφορά στα ασφάλιστρα είτε είδε μείωση. Και, όπως φαντάζεσαι, σε αυτή την περίπτωση σπάνια βγαίνει κάποιος online να το υπερηφανευτεί!

Και ενώ μιλάμε, ο αλγόριθμος τροφοδοτείται διαρκώς με πληροφορίες και βελτιώνεται. Τι σημαίνει αυτό; Ότι η τιμή που είδες σήμερα, μπορεί να είναι πολύ χαμηλότερη το επόμενο 6μηνο, ανάλογα με τις συνθήκες τη δεδομένη στιγμή και ανάλογα με τα χαρακτηριστικά οδηγού και αυτοκινήτου.

Καλύτερη αξιολόγηση ρίσκου, σωστότερες τιμές!

Στο ζουμί της υπόθεσης! Ακριβώς επειδή πλέον κάνουμε πιο σωστή αξιολόγηση ρίσκου, αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να διατηρούμε τα ασφάλιστρα στα σωστά επίπεδα, με δίκαιο τρόπο, αλλά και να κάνουμε προσφορές για όλους τους πελάτες μας. Είτε έκτακτες, όπως ήταν η καμπάνια #menoumespiti που κάναμε κατά τη διάρκεια της καραντίνας είτε πιο μόνιμες, όπως το να προσφέρουμε καλύτερη τιμή σε συνεπείς οδηγούς, που δεν αφήνουν κενό στην ασφάλειά τους ή να προσφέρουμε έως 15% πιο οικονομική τιμή σε όσους ασφαλίζονται πρώτη φορά σε εμάς 😉

Στην Hellas Direct δουλεύουμε για να έχεις το σωστό προϊόν, με βάση τις ανάγκες σου, σε δίκαιη και σωστή τιμή - και για να ξέρεις ακριβώς πώς υπολογίζεται η τιμή που έχεις και για ποιον λόγο!