Το 2022 μετρήσαμε 33.984 τρακαρίσματα στους δρόμους και να τι μάθαμε!

Τι έκαναν οι οδηγοί, τι κάναμε εμείς και πώς γίναμε όλοι σοφότεροι

Vintage αυτοκίνητο στο συνεργείο με φόντο καπνούς, ασπρόμαυρη εικόνα

Είναι 100% κατανοητό να μην θέλεις ή να μην αντέχεις άλλη ταλαιπωρία. Γι’ αυτό εμείς στην Hellas Direct κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε για να μην ταλαιπωρηθείς μετά από ένα τρακάρισμα. Ιδανικά ούτε και πριν από αυτό. Γιατί το άγχος της ανασφάλειας δεν είναι μικρό πράγμα. «Θα μου απαντήσουν στο τηλέφωνο όταν τους χρειαστώ; Θα περιμένω με τις ώρες ενώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα; Θα εγκριθεί η επισκευή σύντομα ή θα μείνω χωρίς αυτοκίνητο;». Αν λοιπόν υπάρχει κάποιος/κάτι που μπορεί να διώξει την ανασφάλεια σου και να φέρει εμπιστοσύνη, αυτό είναι τα δεδομένα, καθώς λένε πάντα την αλήθεια.

Μας το δείχνεις και μας το λες με κάθε ευκαιρία. Είναι σημαντικό για εσένα να μπορείς να ξεμπερδέψεις όσο πιο γρήγορα και εύκολα γίνεται. Λίγο-πολύ ξέρεις και ξέρουμε όλοι ότι οι δρόμοι είναι μια μικρή ζούγκλα και μπορεί να βρεθείς «μπλεγμένος» χωρίς καν να φταις. Γι’ αυτό είμαστε εμείς εδώ!

Συγκεντρωτικό μεγάλο infographic με τα στοιχεία από την ανάλυση ζημιών της Hellas Direct για το 2022

Απολογισμός ζημιών 2022 και η ανάλυσή τους

Το 2022 μετρήσαμε 33.984 τρακαρίσματα και από αυτά το 57% δηλώθηκε επί τόπου. Αυτό σημαίνει πως ο οδηγός μάς πήρε τηλέφωνο από το σημείο του ατυχήματος. Φυσικά το πρώτο που μας νοιάζει είναι να είναι όλοι καλά. Στα διαδικαστικά, τώρα, είναι πολύ καλό να μας ενημερώνεις αμέσως, αν βρεθείς σε αυτή τη θέση, γιατί όσο νωρίτερα πάρουμε ό,τι πληροφορίες χρειαζόμαστε για ένα τρακάρισμα τόσο γρηγορότερα μπορούμε να ανοίξουμε τον φάκελο της ζημιάς. Και άρα εξίσου γρήγορα να αποζημιωθείς.

Εννιά στα δέκα από αυτά τα τρακαρίσματα - ποσοστό 89%- δεν χρειάστηκαν γερανό, άρα δεν ήταν κάτι σοβαρό. Το επόμενο ευχάριστο νέο είναι ότι από τους παραπάνω, το 68%, δηλαδή σχεδόν 7 στους 10 οδηγούς, έκαναν τηλεφωνική καταγραφή ατυχήματος.

Διάγραμμα με σειρά από ανθρωπάκια και τίτλο «Τηλεφωνική καταγραφή». Μία σειρά 89%, δεύτερη σειρά 67%

Δηλαδή τα έκαναν όλα από το τηλέφωνο μέσα σε λίγα λεπτά και συνέχισαν τη μέρα τους κανονικά. Έδωσαν τις απαραίτητες πληροφορίες, έβγαλαν και έστειλαν μερικές φωτογραφίες- με την καθοδήγηση της ομάδας μας- και αποχώρησαν από το σημείο χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν τη Φροντίδα Ατυχήματος, που θα έκανε ακριβώς τα ίδια, αλλά κάποια ώρα αργότερα. Και όλα αυτά κατά μέσο όρο σε μόλις 6 λεπτά!

Εικόνα με χέρι που κρατάει ρολόι. Τίτλος:«Χρόνος τηλεφωνικής καταγραφής», κείμενο: 6 λεπτά

Antonia K.
Εξυπηρέτηση άμεση και αποτελεσματική, σε πρόσφατο τροχαίο που είχα με άλλο αυτοκίνητο, που έγινε μέσω τηλεφώνου στο σημείο του συμβάντος και διευθετήθηκε μέσω φιλικού διακανονισμού.

Αφού δεν έφταιγες στο «μπαμ», γιατί να μην ξεμπερδέψεις «μπαμ-μπαμ»;

Είναι αλήθεια ότι, κατά κάποιο τρόπο, όλοι προσπαθούμε να βελτιώσουμε κάποιες επιδόσεις μας σε διάφορες πτυχές της καθημερινότητας μας και το αν τα καταφέρνουμε ή όχι θα μας το πει η παρατήρηση των φαινομένων ή ακόμη καλύτερα θα μας το πουν οι αριθμοί. Και όπως ίσως έχεις ήδη καταλάβει, εμείς εδώ στην Hellas Direct τα πάμε καλά με τους αριθμούς και τις στατιστικές.

Ένα από τα βασικότερα πράγματα που μας απασχολεί και που προσπαθούμε είναι να ξεμπερδέψεις όσο πιο γρήγορα και εύκολα γίνεται σε όλα τα στάδια της διαδικασίας, άμα γίνει η στραβή. Πόσο μάλλον όταν τα πράγματα είναι απλά και η υπαιτιότητα ξεκάθαρη. Ειδικά τότε η λογική λέει ότι όλα θα έπρεπε να γίνονται γρήγορα και χωρίς περαιτέρω ταλαιπωρία.

Jan A.
Δύο φορές με έχουνε τρακάρει, άμεση εξυπηρέτηση χωρίς ενδιάμεσους, με ένα email τακτοποιήθηκαν όλα.

Κι αυτό ακριβώς κάναμε και το 2022: Στα τρακαρίσματα με ξεκάθαρη υπαιτιότητα για μας, προχωρήσαμε τα πράγματα χωρίς περιττές αναμονές. Κι αυτά ήταν επτά στα δέκα. Ενώ ήδη από το 2021 οι 6 στους 10 πελάτες που είχαν κάποιο τρακάρισμα με ξεκάθαρη υπαιτιότητα είδαν την υπόθεση τους να προχωράει χωρίς αναμονές, το 2022 το αντίστοιχο ποσοστό έφτασε στο 72%. Αυτό σημαίνει ότι για περιπτώσεις που εξαρχής η υπαιτιότητα ήταν αναγνωρισμένη, για παράδειγμα ένα φρενάρισμα που λίγο άργησε κι έφερε δυο προφυλακτήρες πιο κοντά ή μια εξήγηση «σόρρυ, εγώ έφταιγα, πέρασα stop», πάνω από 7 στους 10 πελάτες μετά από «μπαμ» ξεμπέρδεψαν «μπαμ μπαμ».

Αφού δεν φταις, ασ’ το πάνω μας. Απλά τα πράματα. Αναλαμβάνει την ευθύνη ο οδηγός που φταίει; Παραβίασε πχ προτεραιότητα; Το παραδέχεται, το επιβεβαιώνεις εσύ και αφήνεις τα υπόλοιπα σε εμάς. Θα τα βρούμε εμείς με την ασφαλιστική του άλλου οδηγού, θα βρούμε και ό, τι άλλο χρειάζεται ο φάκελος σου και εντωμεταξύ το αυτοκίνητό σου επισκευάζεται ήδη. Αφού δεν έφταιγες, γιατί να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο;

Ένας στους δύο πάει συνεργείο σε μόνο 1 μέρα!

Infographic με τίτλο «Σε πόσες μέρες πήγαν στο συνεργείο» και στοιχεία 49% την ίδια μέα, 13% μέσα σε 2 ημέρες, 13% μέσα σε 5 ημέρες

Στο δια ταύτα τώρα, το σημαντικό είναι πόσο γρήγορα μπορείς να φτιάξεις όποια ζημιά προέκυψε. Όταν ξέρουμε ποιος φταίει και μένουν μόνο τα διαδικαστικά, γιατί να χρειαστείς διπλάσιες και τριπλάσιες μέρες για να εγκριθεί η επισκευή του οχήματος σου;

Κάπως έτσι, με την υπηρεσία Fast Track, την πιο γρήγορη διαχείριση ζημιών, καταφέραμε οι ασφαλισμένοι μας που βρέθηκαν χωρίς αυτοκίνητο λόγω αναγκαίας επισκευής από ατύχημα να μείνουν χωρίς αυτό κατά μέσο όρο 8 ημέρες λιγότερες σε σχέση με την τυπική διαδικασία.

Dimitris D.
Εξαιρετικά ικανοποιημένος από τη διαδικασία εξυπηρέτησης της ζημιάς του αυτοκινήτου μου.

Μάλιστα ένας στους δύο πήρε έγκριση για συνεργείο μέσα σε ένα 24ωρο από το τρακάρισμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2022, το 49%, δηλαδή οι μισοί, πήγαν συνεργείο σε μία μέρα, το 13% σε 2 μέρες, ένα επίσης 13% σε 3-5 μέρες. Πάλι όμως και εδώ βλέπουμε ξεκάθαρα μια Lucky Luke διάθεση, καθώς το 2022 γίναμε γρηγορότεροι και από το γρήγορα. Τώρα ξέρεις και το «πώς»: 24ωρη άμεση εξυπηρέτηση, τηλεφωνική καταγραφή σε μέσο χρόνο 6 λεπτά και το αμάξι σου έφυγε για συνεργείο.

Συνεργαζόμενα συνεργεία και ξεμπέρδεψες

Τώρα, αν θέλεις, μπορούν τα πράγματα να γίνουν ακόμα πιο εύκολα για σένα. Ο τρόπος είναι να επιλέξεις ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία μας.

Φυσικά μπορείς να πας σε όποια αντιπροσωπεία ή όποιο συνοικιακό συνεργείο ή όποιο μάστορα θες εσύ. Εάν επιλέξεις τα συνεργαζόμενα, μπορεί να μη χρειαστεί να κάνεις απολύτως τίποτα άλλο. Δηλαδή εσύ απλώς πας το αυτοκίνητο και αν θέλεις έχεις δυνατότητα εξουσιοδότησης για να αναλάβουμε εμείς την πληρωμή του, προτεραιότητα στην επισκευή σου, εγγύηση εργασιών και, ανάλογα το συνεργείο, όχημα αντικατάστασης μέχρι να επισκευαστεί η ζημιά σου και πλύσιμο δώρο μαζί με την επισκευή. Επίσης, στα συνεργαζόμενα συνεργεία έχεις 50% έκπτωση στην απαλλαγή συγκεκριμένων καλύψεων.

Το καλύτερο είναι πως δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα άλλο εκτός από το να πας το αυτοκίνητό σου εκεί και να ξαναπάς για να το παραλάβεις. Καλό;

Απολογισμός ζημιών 2022: Τι μάθαμε

Το 2022 ήταν η πρώτη χρονιά που αρχίσαμε να νιώθουμε πραγματική επιστροφή στην κανονικότητα, μετά τη βίαιη παρένθεση του κορονοϊού. Παράλληλα γυρίσαμε λίγο πολύ και στην παλιά μας καθημερινότητα: δουλειά, δραστηριότητες, εξορμήσεις. Γενικά, μετακινήσεις.

Τι μάθαμε στο ενδιάμεσο; Πως ο χρόνος είναι πολύτιμος. Κι αν είναι να τον σπαταλήσουμε, ας το κάνουμε κάπου που να απολαύσουμε αυτή τη «σπατάλη», όχι στη δεξιά λωρίδα ενός δρόμου, περιμένοντας με τις ώρες. Όχι στην αναμονή για συνεργείο, όχι στην αναμονή για αποζημίωση.

Μάθαμε πως αν σου κάτσει μια αναποδιά στον δρόμο, μπορείς να επισπεύσεις τα πράγματα καλώντας μας από το σημείο για να κάνουμε τηλεφωνική καταγραφή. Με αυτή την απλή κίνηση μας περνάς τη σκυτάλη για να σε γυρίσουμε πίσω στον δρόμο σου και στην καθημερινότητά σου το συντομότερο δυνατό.

Μάθαμε πως για κάποια πράγματα δεν μπορούμε παρά να περιμένουμε. Για κάποια άλλα όμως- για να φτιάξεις μια γρατζουνιά, ας πούμε, ή ένα σπασμένο φανάρι- ε είναι λίγο κρίμα να κάθεσαι να περιμένεις. Ειδικά αν πραγματικά δεν χρειάζεται 😉.

Χρυσοβαλάντης Κ.
Άμεση και πολύ γρήγορη η αποκατάσταση της ζημιάς. Άριστοι σε όλα!! Σας ευχαριστώ πολύ.

Δες κι αυτά