Αλήθεια, ποιος κυκλοφορεί ανασφάλιστη μια Ferrari αξίας 300 χιλιάδων ευρώ;

Αλήθεια, ποιος κυκλοφορεί ανασφάλιστη μια Ferrari αξίας 300 χιλιάδων ευρώ;

Με ληγμένη ασφάλεια, η άδεια και οι πινακίδες του έκαναν φτερά και το αυτοκίνητο γύρισε σπίτι με γερανό.

Αν θέλεις να κυκλοφορείς το αυτοκίνητό σου στον δρόμο είναι υποχρεωτικό να το έχεις ασφαλίσει. Αν το αυτοκίνητο που κυκλοφορείς είναι μια Ferrari που κοστίζει περίπου 300.000 ευρώ, μάντεψε: επίσης είναι υποχρεωτικό να το έχεις ασφαλίσει.

Ανασφάλιστο όχημα στη Γερμανία, η αρχή μιας μικρής περιπέτειας

Δεν το ήξερε; (μπα) Ξεχάστηκε; (μπορεί) Έκανε έρευνα αγοράς για την καλύτερη ασφάλεια αυτοκινήτου; (χμ) Έκανε έρευνα αγοράς για την πιο οικονομική ασφάλεια αυτοκινήτου; (άσε μας). Πάντως ένας οδηγός στη Γερμανία βρέθηκε σε αστυνομικό έλεγχο κι εκεί διαπιστώθηκε πως δεν είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητο που οδηγούσε. Να, μια ταπεινή κίτρινη Ferrari F8 Tributo.

Κι αυτό παρότι η αλήθεια είναι πως με ένα πολυτελές και πανάκριβο αυτοκίνητο είναι λιγάκι πιο πιθανό να σε σταματήσει η αστυνομία. Κάποιοι πιστεύουν πως αυτό μπορεί να συμβεί για να θαυμάσουν και οι αστυνομικοί από κοντά ένα τέτοιο αυτοκίνητο- δεν είναι κάτι που συναντάς κάθε μέρα. Αλλά μπορεί και να συμβαίνει επειδή όταν το αυτοκίνητό σου πιάνει τα 340 χιλιόμετρα την ώρα τελική, ε, μπορεί να πατήσεις το γκάζι λιγάκι παραπάνω, μια σταλιά. Και το όχημα να «απογειωθεί».

Κίτρινη Ferrari σταματημένη δίπλα σε αστυνομικό όχημα

Ο οδηγός της Ferrari και η ληγμένη ασφάλεια

Πώς την πάτησε τώρα εδώ ο 32χρονος φίλος στην πόλη Mettmann; Ξόδεψε τον Ιανουάριο μια περιουσία- και δύο, μη σου πω- για να αποκτήσει το υπερ-αυτοκίνητό του. Κι έκτοτε, λέει, δεν πλήρωσε τις οφειλές του στην ασφαλιστική του εταιρία. Οπότε το αυτοκίνητο κυκλοφορούσε τόσους μήνες «γυμνό», ανασφάλιστο, δηλαδή. Μόλις αυτό διαπιστώθηκε στον έλεγχο, τα πράγματα πήραν τον δρόμο τους: η άδεια ανακλήθηκε και οι πινακίδες του αφαιρέθηκαν επί τόπου.

Επιστροφή με γερανό

Κι επειδή στη Γερμανία δεν αστειεύονται, το ανασφάλιστο όχημα - και χωρίς πινακίδες πια- δεν έκανε ρούπι. Κι ας ήταν και Ferrari. Οπότε ο οδηγός χρειάστηκε να καλέσει γερανό για να μεταφέρει τη Ferrari στο γκαράζ του. Μαζί με όλα τ’ άλλα, δηλαδή, πλήρωσε και τον γερανό, αφού δεν είχε πλέον ενεργό ασφαλιστήριο για να καλύψει τη μεταφορά.

Δύο χρήσιμες πληροφορίες για το τέλος

Η ασφάλιση του αυτοκινήτου σου είναι υποχρεωτική από το νόμο. Ακόμα κι αν το όχημα δεν κυκλοφορεί, αλλά έχει κανονικά τις πινακίδες του, πάλι είναι υποχρεωτική.

Αν σε τσιμπήσει το δημόσιο για ανασφάλιστο όχημα, έχεις 8 ημέρες να το ασφαλίσεις, αφού πρώτα πληρώσεις παράβολο 250 ευρώ. Αν περάσει το 8ήμερο έχεις πρόστιμο 500 ευρώ - για αυτοκίνητο- σε συνδυασμό με ποινικές και διοικητικές κυρώσεις. Οπότε, τα πράγματα είναι απλά: Ασφάλισέ το!

Τώρα θα πεις, καλά, εγώ προσέχω για να έχω και φυσικά κυκλοφορώ με ασφαλισμένο όχημα. Αν τα φέρει η τύχη και εμπλακώ σε ατύχημα με ανασφάλιστο, όμως;

Ε, γι΄αυτό υπάρχει η κάλυψη για Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. Αν μπλέξεις με όχημα που δεν είναι ασφαλισμένο, αυτή θα σε καλύψει για όποια ανάγκη προκύψει. Θα μου πεις, δεν περιμένω να χρειαστεί να την ενεργοποιήσω σε ατύχημα με Ferrari των 300.000 ευρώ. Εντάξει, δεν είναι κάτι που συμβαίνει κάθε μέρα. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις!

Δες κι αυτά