Ευκαιρίες και τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς στο επίκεντρο του 36ου Thessaloniki Insurance Conference

Η Hellas Direct χρυσός χορηγός του συνεδρίου.

μπλε φόντο με το logo Thinc 2024 και Innovation Media

Στις ευκαιρίες και τις τάσεις που θα κυριαρχήσουν στην ασφαλιστική αγορά το 2024 και στην εξωστρέφεια του θεσμού επικεντρώθηκε το 36ο Thessaloniki Insurance Conference, που έγινε την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου στο Grand Hotel Palace, με κεντρικό σύνθημα «Αντιμετωπίζοντας Προκλήσεις – Δημιουργώντας Ευκαιρίες».

Περισσότεροι από 250 εκπρόσωποι ασφαλιστικών εταιριών, ασφαλιστικοί σύμβουλοι, σχήματα διαμεσολάβησης και στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς συναντήθηκαν στη Θεσσαλονίκη και πληροφορήθηκαν για τις εξελίξεις στον κλάδο, ενώ σύνεδροι από όλη τη χώρα παρακολούθησαν μέσω live streaming.

36th Thessaloniki Insurance Conference: Ευκαιρίες και τάσεις στην ασφαλιστική αγορά το 2024

Το συνέδριο έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στον κλάδο των πιστώσεων και των εγγυήσεων, συγκεντρώνοντας μάλιστα το σύνολο των ασφαλιστικών επιχειρήσεων του κλάδου που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.

Την έναρξη του συνεδρίου σήμανε ο Αριστείδης Βασιλειάδης, Founder της Innovation Media, ο οποίος καλωσόρισε τους συμμετέχοντες και παρουσίασε συνοπτικά τις εξελίξεις της ασφαλιστικής αγοράς, ενώ ακολούθησαν θεσμικοί χαιρετισμοί και ομιλίες-παρουσιάσεις των συνέδρων.

Στις εργασίες του συνεδρίου συμμετείχαν ο Διευθυντής Πωλήσεων της Hellas Direct Νίκος Βιδάκης και ο συγγραφέας, ακτιβιστής και συνεργάτης του τμήματος Marketing της Hellas Direct Δημήτρης Αντωνίου.

Νίκος Βιδάκης: Το πρακτορειακό δίκτυο είναι premium κανάλι για την Hellas Direct

Εικόνα από το συνέδριο, στο βήμα ο Νίκος Βιδάκης, στο φόντο προβάλλεται η παρουσίαση της Hellas Direct

Ο Νίκος Βιδάκης μίλησε για την πορεία της Hellas Direct και την ανάπτυξή της σε όλη τη χώρα ενώ παρουσίασε τις καινοτομίες της εταιρίας για την εξυπηρέτηση του εταιρικού της δικτύου και για την παρακολούθηση σημαντικών δεικτών της αγοράς.

Παρουσίασε το HDPro, το portal των συνεργατών της Hellas Direct, αλλά και νέες καλύψεις που είναι διαθέσιμες μόνο μέσω του πρακτορειακού δικτύου, σημειώνοντας πως αυτο αποτελεί premium κανάλι για την εταιρία.

Δημήτρης Αντωνίου: Να συνεργαστούμε, να επενδύσουμε ένα για να κερδίσουμε εκατό

Εικόνα από το συνέδριο, η ομιλία του Δημήτρη Αντωνίου

Ο Δημήτρης Αντωνίου συμμετείχε στη θεματική ενότητα «Τροχαία Ατυχήματα - Προσβασιμότητα ΑΜΕΑ στην εργασία», που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά φέτος και έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τα τροχαία ατυχήματα. Μέσω της βιωματικής του ομιλίας παρουσίασε τις παθογένειες του οδικού συστήματος στην Ελλάδα που δημιουργούν συνθήκες ευνοϊκές για την πρόκληση τροχαίων.

Στην ομιλία του εξήγησε πώς οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις μπορούν να παίξουν κεντρικό ρόλο στον περιορισμό των τροχαίων, συστήνοντας μάλιστα συνεργασία μεταξύ των ασφαλιστικών στον κλάδο. Χρησιμοποίησε το παράδειγμα του δικού του ατυχήματος στα 16 του χρόνια, όταν οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, ανέβηκε στο πεζοδρόμιο και τον χτύπησε έξω από το σχολείο του, μαζί με άλλα δύο παιδιά. Εξήγησε πως στο σημείο λίγους μήνες μετά μπήκαν φανάρι και προστατευτικές μπάρες, παρότι είχαν καταγραφεί ήδη πολλά ατυχήματα πριν το δικό του.

Επισημαίνοντας την ελλιπή καταγραφή από τις αρμόδιες αρχές των πληροφοριών για το πού σημειώνονται επαναλαμβανόμενα σοβαρά ή/και θανατηφόρα τροχαία, διατύπωσε την πρόταση να συνδυάσουν οι ασφαλιστικές εταιρίες αυτού του είδους τα στοιχεία- που καταγράφει ούτως ή άλλως η κάθε μία- ώστε να μπορούν να γίνουν συντονισμένες παρεμβάσεις εκεί που πραγματικά χρειάζεται. Να συνεργαστούμε, να επενδύσουμε ένα για να κερδίσουμε εκατό, κατέληξε.

Η Hellas Direct ήταν χρυσός χορηγός του συνεδρίου.

Δες κι αυτά