Με επτά βραβεία -ανάμεσά τους δύο platinum και τρία gold- έφυγε η Hellas Direct από την τελετή απονομής των Content Marketing Awards 2025 που διοργάνωσε την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου η Boussias events.
Η καμπάνια «The Slaylist, by Hellas Direct: Ο πελάτης έχει πάντα στίχο», στην οποία κριτικές και σχόλια ασφαλισμένων μετατράπηκαν σε τραγούδια, απέσπασε δύο platinum βραβεία στις ενότητες «Best in Strategy» και «Best in Distribution», τρία gold κι ένα silver, ενώ το blog της Hellas Direct με την υποψηφιότητα «Hellas Direct: #HereForGood – the stories that matter» βγήκε τρίτο στην κατηγορία Best branded blog.
Συνολικά, η Hellas Direct διακρίθηκε στις παρακάτω κατηγορίες:
- Best Content Marketing Program - Financial & Insurance Services
- Best Use of AI in Content Marketing
- Best Use of Audio in Content Marketing
- Best Use of Content Marketing for Brand Awareness
- Best Branded Blog
- Best in Strategy
- Best in Distribution

Σε δηλώσεις της μετά την απονομή των βραβείων, η Εύα Σαμαρτζή, Head of Performance στην Hellas Direct, τόνισε πως η διάκριση ήρθε ως αποτέλεσμα κοινής προσπάθειας, εξηγώντας πως η ομάδα διασκέδασε πολύ κατά τη δημιουργία της καμπάνιας. «Παίρνουμε πολύ στα σοβαρά τους ασφαλισμένους μας, δεν παίρνουμε και τόσο στα σοβαρά τους εαυτούς μας» πρόσθεσε, ευχαριστώντας τους διοργανωτές των βραβείων για την αναγνώριση.

«Μπορεί να στήσαμε όλη την καμπάνια "The Slaylist" στα λόγια των ασφαλισμένων μας, αλλά αυτή τη στιγμή δεν έχουμε λόγια πια για τα τόσα βραβεία που πήραμε. Ευχαριστούμε πολύ τη διοργάνωση και την επιτροπή» δήλωσε ο Στέφανος Ζαφειρόπουλος, Head of Creative & UX content.
Τα Content Marketing Awards της Boussias events απονέμονται κάθε χρόνο αναδεικνύοντας τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές του content marketing.

